  • 1. Data: 2011-06-02 16:28:06
    Temat: Różnica między kontami
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Jako, że mBank wprowadza opłatę za kartę chciałbym się dowiedzieć czym
    się różnią oferowane przez getinbank konto skarbonkowe
    (http://www.getinonline.pl/Konto_skarbonkowe) od konta swobodnego (
    http://www.getinonline.pl/Konto_swobodne ) oprócz możliwością zarabiania na
    "skarbonce"?

  • 2. Data: 2011-06-02 16:43:37
    Temat: Re: Różnica między kontami
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Witam. Jako, że mBank wprowadza opłatę za kartę chciałbym się dowiedzieć
    > czym się różnią oferowane przez getinbank konto skarbonkowe
> [...]

    Niczym (poza 1zl*) i nawet nie wiem czy zaloza Ci swobodne -
    - zreszta to i tak nie mialoby najmniejszego sensu.

    Mialem ten sam problem i pani na infolinii powiedziala,
    ze swobodne to stare konto, ktore powoli wycofuja z oferty
    a skarbonkowe to ich aktualny ROR.

    Czyli swobodne do skarbonkowego ma sie jak openonline do getinonline :).

  • 3. Data: 2011-06-02 16:56:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > a skarbonkowe to ich aktualny ROR.
    >
    > Czyli swobodne do skarbonkowego ma sie jak openonline do getinonline :).

    Dzięki za szybką odpowiedź. Możesz powiedzieć czy dostałeś zwykłą kartę
    debetową, czy wepchnęli PayPass?

  • 4. Data: 2011-06-02 17:16:12
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dzięki za szybką odpowiedź. Możesz powiedzieć czy dostałeś zwykłą kartę
    > debetową, czy wepchnęli PayPass?

    Dali zielona debetowke MC z PayPass'em.
    Nie prosilem o bezstykowa, ale widocznie innych nie maja w ofercie.

  • 5. Data: 2011-06-02 17:52:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
    > Dali zielona debetowke MC z PayPass'em.
    > Nie prosilem o bezstykowa, ale widocznie innych nie maja w ofercie.

    Kurczę, to nie dobrze. Osobiście nie przepadam za kartami PayPass, ale nie ma
    innej alternatywy do tego konta. :(

  • 6. Data: 2011-06-03 07:50:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kurczę, to nie dobrze. Osobiście nie przepadam za kartami PayPass, ale nie
    > ma innej alternatywy do tego konta. :(

    Ojtam, ojtam - dramatyzujesz,
    ale w tym szalenstwie cos jest -
    - jak zrezygnuje z mBankowego delfina,
    to w portfelu zostanie mi tylko jedna karta "stykowa" - db.

    PS
    Troche nie moge zrozumiec wprowadzenie oplat,
    tzn. tak na powaznie nie wierze, ze to wina
    konkursu euronetu, bo ani ja ani moi znajomi
    nie gramy w "wygraj stowe" i gdzie sie da placimy karta.
    A to, ze na ogol to nie karta mBanku - no coz :)

  • 7. Data: 2011-06-03 12:53:54
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > nie gramy w "wygraj stowe" i gdzie sie da placimy karta.
    > A to, ze na ogol to nie karta mBanku - no coz :)

    Bo ta karta obecnie sensowna jest tylko za granica w strefie euro

  • 8. Data: 2011-06-04 18:06:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
    > Ojtam, ojtam - dramatyzujesz,
    > ale w tym szalenstwie cos jest -
    > - jak zrezygnuje z mBankowego delfina,
    > to w portfelu zostanie mi tylko jedna karta "stykowa" - db.

    Możesz zdradzić, czy kartę debetową otrzymałeś z "urzędu", czy wypełniałeś jakiś
    wniosek?

  • 9. Data: 2011-06-05 08:46:43
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Możesz zdradzić, czy kartę debetową otrzymałeś z "urzędu", czy wypełniałeś
    > jakiś wniosek?

    Chodzi o getinonline? - tam dali karte z automatu.