  • 1. Data: 2011-06-02 21:24:53
    Temat: meritum - lokata przez net
    Od: nn <...@...nn>

    Probowalem dzis zalozyc lokate przez net. System zlecenie przyjal, podal
    nr zlecenia, ale obiecanego maila z nr rachunku brak. :(

  • 2. Data: 2011-06-03 05:53:05
    Temat: Re: meritum - lokata przez net
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    nn <...@...nn> napisał(a):

    > Probowalem dzis zalozyc lokate przez net. System zlecenie przyjal, podal
    > nr zlecenia, ale obiecanego maila z nr rachunku brak. :(

    Może miałeś kiedyś już jakąś lokatę i podałeś tym razem inne swoje dane,
    inaczej wpisałeś adres, inny email, inny telefon. Wtedy taki wniosek podlega
    weryfikacji telefonicznej, zazwyczaj następnego dnia.

  • 3. Data: 2011-06-03 20:12:29
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    napisał(a) w wiadomości: ...

    >Może miałeś kiedyś już jakąś lokatę i podałeś tym razem inne swoje dane,
    >inaczej wpisałeś adres, inny email, inny telefon. Wtedy taki wniosek podlega
    >weryfikacji telefonicznej, zazwyczaj następnego dnia.

    To możliwe, pisałem na pbb coś podobnego 5 marca 2010:
    http://tnij.org/telefon_meritum
    1. post bo odpowiedzi średnio na temat...

    Arek