  • 1. Data: 2011-06-02 13:36:14
    Temat: ING online - ponowny przelew z historii rachunku
    Od: MattS <m...@m...ms>

    Kiedyś w ING online dało się wykonać ponownie przelew, wybierając
    odpowiednią opcję dla zrealizowanego przelewu z historii rachunku otwierał
    się formularz nowego przelewu z wprowadzonymi wszystkimi danymi ze starego
    przelewu. Teraz to u mnie nie działa, wybieram "przelew" pod starym
    przelewem w historii i nic się nie dzieje.
    Czy ktoś może to sprawdzić u siebie? Czy to problem u mnie czy też
    generalnie ta funkcja przestała działać?

    Matt

  • 2. Data: 2011-06-02 17:58:59
    Od: " " <a...@g...pl>

    U mnie działa tak jak do tej pory.

  • 3. Data: 2011-06-04 15:52:25
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    u mnie w dalszym ciągu jest taka możliwość więc może lepiej poszukaj :)

    pzdr
    piotr

  • 4. Data: 2011-06-04 17:50:54
    Od: MattS <m...@m...ms>

    On Sat, 04 Jun 2011 17:52:25 +0200, Piotr <h...@y...com> wrote:

    > u mnie w dalszym ciągu jest taka możliwość więc może lepiej poszukaj :)

    Kolejny raz sprawdziłem.
    Tu nie działa:
    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.19) Gecko/20110420

    A tu już działa:
    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101 Firefox/4.0.1

    Czyli ten interfejs ING jest dosyć wybredny.

    Matt

  • 5. Data: 2011-06-05 21:05:13
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Drzewiej "Matt" wystukał:

    >Czyli ten interfejs ING jest dosyć wybredny.

    a to już insza inszość - u mnie na ten przykład ciekawostka to pobieranie
    potwierdzeń lub wyciągów w pdf, raz się da a raz nie :)
    i niby poustawiałem wszystko tak jak poradzili na partyline i dalej raz pobiera
    a raz wyskakuje błąd niezależnie czy to w IE czy Firefoxie,

    pzdr,
    piotr