  • 11. Data: 2002-10-06 13:36:36
    Temat: Re: Zalozenie konta w PayPalu USA
    Od: z...@p...onet.pl

    na to wszystko najprostszym rozwiązaniem jest stosowanie serwerów proxy
    oto ich lista:
    http://tools.rosinstrument.com/cgi-bin/sps.pl?patter
    n=%3b8080%
    3b&max=50&nskip=0&file=proxlog.csv

    dzięki nim serwer PP będzie myslał, że jesteśmy w usa

  • 12. Data: 2002-10-06 13:47:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > na to wszystko najprostszym rozwiązaniem jest stosowanie serwerów proxy
    > oto ich lista:
    [...]
    > dzięki nim serwer PP będzie myslał, że jesteśmy w usa

    Aha... zwlaszcza, ze wszystkie publicznie/anonimowo dostepne serwery w3cache
    przesylaja HTTP_X_FORWARDED_FOR ;)

    Maciej

  • 13. Data: 2002-10-06 13:54:38
    Od: z...@p...onet.pl

    > Aha... zwlaszcza, ze wszystkie publicznie/anonimowo dostepne serwery w3cache
    > przesylaja HTTP_X_FORWARDED_FOR ;)

    oops nawet o tym nie wiedziałem
    sorry

  • 14. Data: 2002-10-06 14:57:41
    Od: o...@w...pl (Marecki)

  • 15. Data: 2002-10-06 14:59:32
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    ten jest dobry www.the-cloak.com ale nie zaplacisz ni sprawdzisz.

  • 16. Data: 2002-10-06 15:08:04
    Od: z...@p...onet.pl

    coś jeszcze się nie skontaktował.

  • 17. Data: 2002-10-07 08:31:25
    Od: "M. R" <m...@N...gazeta.pl>

    b2d2 <m...@o...gratka.pl> napisał(a):

    > :-)))
    > No oczywiscie uzywasz karty platniczej z moim nazwiskiem, bo mi jej nie
    > odsyłasz
    > Zycie jest brutalne...

    ciekawe co moze zrobic z twoja karta debetowa dopoki nic nie wplacisz na konto.
    Pomyslales o tym...??

  • 18. Data: 2002-10-07 09:20:21
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    > ciekawe co moze zrobic z twoja karta debetowa dopoki nic nie wplacisz na
    konto.
    > Pomyslales o tym...??

    za to jak cos wpłacisz to może wszystko :-)

    ale tak czy owak, zakładając uczciwość osoby proponującej tą przysługę, nie
    sądzę żeby to sie udało, tutaj już potencjalnych chętnych jest tyle że jak
    na jeden adres stanowczo za dużo

  • 19. Data: 2002-10-07 09:22:32
    Od: "b2d2" <m...@o...gratka.pl>

    > Co ja z tego mam.?

    :-)))
    No oczywiscie uzywasz karty platniczej z moim nazwiskiem, bo mi jej nie
    odsyłasz
    Zycie jest brutalne...

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 20. Data: 2002-10-07 12:08:47
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Widze, ze niektórzy mysla iz bede ich probowal oszukac.
    TY zakladasz konto, TY podajesz haslo i wszelkie inne dane (data urodzenia
    itd..)
    Nigdy nie bede mial do nich dostepu.

    Nawet jesli karta przyjdzie na moj adres to musze ja uaktywnic przez
    Internet.
    Jak mam to zrobic?
    PayPal nie zrobi tego na podstawie samego adresu.

    Raczej nici z moich 5 $.
    Aby je otrzymac konto musi byc polaczone z innym w banku i nalezy przelac
    250 $.

    Czytajac niektóre e-maile mozna pomyslec ze jestem jakims oszustem albo
    naciagaczem.

    Chcialem tylko pomoc.
    Sam sprzedaje na eBay'u juz od ponad 2 lat i pamietam jakie mialem problemy
    ze sciaganiem kasy.

    Andrzej