  • 1. Data: 2002-10-05 18:32:03
    Temat: Mały problemik...
    Od: "aserzx" <a...@s...pl>

    ... takiego rodzaju:
    Wraz z kartą dostałem jakby instrukcję obługi jej. Jest tam napisane: "Twoja
    karta nie lubi pola magnetycznego (...)"
    "Telefon komórkowy może uszkodzić Twoją kartę"

    Co to oznacza w praktyce? Załóżmy, że kartę schowam do portfela i następnie
    na niego położe telefon, który za chwilę zadzwoni... Co stanie się z kartą?
    Czy unikać takich sytuacji?

    aserzx

  • 2. Data: 2002-10-05 19:26:37
    Temat: Re: Mały problemik...
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Raczej nic sie nie stanie.
    Gorzej jak bys wzial silny magnes i jezdzil wokol paska magnetycznego wtedy
    mogl bys go uszkodzic.
    Jednak lepiej unikaj sytuacji w ktorych karta bedzie narazona na kontakt z
    duzym polem magentycznym.

    Pzd Travis

  • 3. Data: 2002-10-07 09:34:25
    Od: "b2d2" <m...@o...gratka.pl>

    > Gorzej jak bys wzial silny magnes i jezdzil wokol paska magnetycznego wtedy
    > mogl bys go uszkodzic.

    albo trzymal ja na telewizorze dluzszy czas

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."