  • 1. Data: 2002-10-05 21:44:40
    Temat: znalazłem bank internetowy w USA obsługujący polaków
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    http://www2.valisinternational.com/?pg=personal

    Do wyboru ATM card lub MasterCard.
    Ich ATM card jest chyba nieprzydatny za granicą.

    Wypłata z MasterCarda za granicą 2$.
    Limit dzienny wypłat 500$
    Limit dzienny zakupów 1600$
    Przelew międzynarodowy 45$
    MasterCard 30$ rocznie
    Za 300$ rocznie adres do korespondecji w USA (opcjonalnie)
    Prowadzenie rachunku 5.95$ miesięcznie
    (gratis przy saldzie powyżej 500$)

    Do otwarcia wymagane:
    skan paszportu e-mailem
    skan rachunku za telefon e-mailem
    skan wyciągu z banku w polsce e-mailem
    wysłanie kopii powyższych rzeczy również pocztą
    odesłanie pocztą papierową jakichś dwóch formularzy co przyślą
    (karta wzorów podpisów i jakiś W-8BEN - nie wiem co to)
    formularz "Bank Reference" podpisany przez Ciebie i jakiś bank w polsce
    (też przysyłają taki wcześniej).

    Wyskoczyło mi to samo jako reklama na Google, więc nie jest to pewnie
    najtańsza oferta, ale zawsze coś.

    Dają 25$ za każdego poleconego klienta.

    I oni chyba sami nie są bankiem, tylko działają w imieniu jakiegoś banku.

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 2. Data: 2002-10-05 21:51:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Dają 25$ za każdego poleconego klienta.
    >
    > I oni chyba sami nie są bankiem, tylko działają w imieniu jakiegoś banku.

    Masz to przeciez wyraznie napisane w FAQ...

    Is VALIS a bank? <no, we're not>

    What bank are the accounts opened in? <an FDIC insured bank in DE, USA>

    Maciej

  • 3. Data: 2002-10-06 09:10:13
    Od: o...@w...pl (Marecki)

  • 4. Data: 2002-10-06 09:41:14
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    Sprawdziles czy jest gwarantowany przez NCUA?

    A raczej F.D.I.C.

  • 5. Data: 2002-10-06 09:43:50
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Marecki <o...@w...pl> wrote:

    > http://www2.valisinternational.com/?pg=personal
    >
    > Sprawdziles czy jest gwarantowany przez NCUA?

    Oni nie, bo oni nie są bankiem (sorry za nieścisłość w temacie).
    Srodki zdeponowane są w banku ubezpieczonym w FDIC do $100'000.
    Nie wiadomo w którym.

    Co to jest NCUA?

    --
    / /