    From: "Majus74" <g...@p...onet.p>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zalozenie konta w PayPalu___USA
    Date: Mon, 7 Oct 2002 08:08:47 -0400
    Sender: g...@p...onet.pl@1cust254.tnt4.nyc9.da.uu.net

    Witam,
    Widze, ze niektórzy mysla iz bede ich probowal oszukac.
    TY zakladasz konto, TY podajesz haslo i wszelkie inne dane (data urodzenia
    itd..)
    Nigdy nie bede mial do nich dostepu.

    Nawet jesli karta przyjdzie na moj adres to musze ja uaktywnic przez
    Internet.
    Jak mam to zrobic?
    PayPal nie zrobi tego na podstawie samego adresu.

    Raczej nici z moich 5 $.
    Aby je otrzymac konto musi byc polaczone z innym w banku i nalezy przelac
    250 $.

    Czytajac niektóre e-maile mozna pomyslec ze jestem jakims oszustem albo
    naciagaczem.

    Chcialem tylko pomoc.
    Sam sprzedaje na eBay'u juz od ponad 2 lat i pamietam jakie mialem problemy
    ze sciaganiem kasy.

    Andrzej