  • 1. Data: 2002-10-06 07:09:57
    Temat: Zalozenie konta w PayPalu___USA
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Oto co nalezy zrobic.

    Wchodzisz na strone www.paypal.com
    Podajesz swoje dane.
    W miejce adresu wpiszesz adres w USA (podam Ci go jesli chcesz to zrobic).

    W tym momencie masz juz konto w PayPal'u choc nie bedziesz w stanie wyplacic
    z niego pieniedzy.

    Wszystko co musisz teraz zrobic to kliknac z lewej strony na: PayPal
    ATM/Debit Card

    Karta ta przyjdzie na adres w USA, po czym zostanie Ci odeslana do Polski.

    Co ja z tego mam.?
    Wpisujac swoje dane, podasz moje konto, dzieki czemu PayPal wplaci na nie 5
    $.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-10-06 08:27:34
    Temat: Re: Zalozenie konta w PayPalu USA
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > Co ja z tego mam.?
    > Wpisujac swoje dane, podasz moje konto, dzieki czemu  PayPal wplaci na nie 5

    mnie to interesuje

  • 3. Data: 2002-10-06 08:44:21
    Od: "Wojtek.W" <w...@i...pl>

    mnie rowniez

  • 4. Data: 2002-10-06 09:59:23
    Od: "Maximus" <t...@k...home.pl>

    Ja też jestem zainteresowany, tylko że mail jest nieprawidłowy, a to już na
    samym początku źle wygląda

    Maximus

  • 5. Data: 2002-10-06 10:05:13
    Od: z...@p...onet.pl

    > Ja też jestem zainteresowany, tylko że mail jest nieprawidłowy, a to już na
    > samym początku źle wygląda

    jest poczta.onet.p a powinno poczta.onet.pl
    to żaden kłopot

  • 6. Data: 2002-10-06 12:07:03
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    czy dla PayPala nie będzie podejrzane istnienie kilkunastu użytkowników z
    tym samym adresem ?

    /Piotr

  • 7. Data: 2002-10-06 12:25:00
    Od: "RysioPysio" <r...@k...pl>

    Użytkownik "Pedroz" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
    > czy dla PayPala nie będzie podejrzane istnienie kilkunastu użytkowników z
    > tym samym adresem ?

    Witam,
    kazdy powod do zabrania Ci pieniedzy bedzie dobry.
    pozdrawiam

    Rysiek

  • 8. Data: 2002-10-06 12:52:02
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Majus74 <g...@p...onet.p> wrote:
    > Wszystko co musisz teraz zrobic to kliknac z lewej strony na: PayPal
    > ATM/Debit Card

    Ja mam konto w PayPal, a nie mam takiego linku.
    Może dlatego że zarejestrowałem się w portugalii (dlatego że było na P
    jak Polska).

    > Karta ta przyjdzie na adres w USA, po czym zostanie Ci odeslana do Polski.

    A co to za karta, Maestro, Cirrus, czy jakieś coś czym może da się w necie
    płacić?

    Poza tym http://www.paypalwarning.com/

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 9. Data: 2002-10-06 13:06:48
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    > Witam,
    > kazdy powod do zabrania Ci pieniedzy bedzie dobry.
    > pozdrawiam
    >
    > Rysiek

    zgadzam się, dlatego zadałem to pytanie. Szczególnie, że PayPal będzie
    wysyłać na ten sam adres kilkanaście kart płatniczych (może nawet w bardzo
    krótkim odstępie czasu), co może wzbudzić ich podejrzenia.

    Piotr

  • 10. Data: 2002-10-06 13:15:18
    Od: o...@w...pl (Marecki)