  • 1. Data: 2009-01-22 23:16:25
    Temat: Zaczyna być gorzej niż myślałem....
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Plan Waldka
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=559

    "[...]Waldek" zaproponował rozwinąć ten pomysł i za wydatki z 2008 roku
    zapłacić
    pieniędzmi z 2020 roku, co da nam możliwość swobodnego wydawania pieniędzy
    za 2009 a nawet 2010 rok. A jakbyśmy wydali w 2009 roku jeszcze pieniądze z
    roku 2020 i 2021, to szybko pokonamy obecny kryzys, staniemy się potęgą i
    zarobimy tyle forsy, że będziemy mogli ją wydać w latach 2020-2021[...]".

    Donkowi ewidentnie zaczyna brakować szmalu, a tu w 2009 szykują pierwsze
    wypłaty z OFE ...
    Ciekawe ile ZUS przekazał do OFE.....

    Gomułka: otrzemy się o dziurę rzędu "pół Bauca"
    http://tiny.pl/vwb7

    "[...]profesorze, czyli przyjmując tę metodologię, o której pan mówi,
    również przyjmowaną przez Komisję Europejską, to może rzeczywiście zdarzyć
    się tak, że pod koniec roku otrzemy się o granicę 100 miliardów.
    No nie, 100 miliardów to jest przesada. Jeżeli 100 miliardów traktować jako
    tę "Dziurę Bauca", to ja myślę, że raczej się otrzemy o dziurę rzędu "pół
    Bauca", czyli jakieś 50-60 miliardów. Takie jest zagrożenie, jeżeli chodzi o
    potrzeby pożyczkowe rządu, gdyby nie było żadnych dostosowań po stronie
    wydatków.[...]".

    Jak by tak było to w tym roku oprócz funta (który poleciał tydzień temu) na
    pysk poleci także złotówka.....
    Trza chyba dolary kupować, (albo nocniki ze srebra....)

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-23 10:41:21
    Temat: Re: Zaczyna być gorzej niż myślałem....
    Od: fatso <f...@n...com>

    WIG20 jest 1568 jak te slowa pisze.

    Czyli latwo sie przeskoczylo rok 1700 gdy ja zostalem zapisany w ksiegach
    szlachty bialoruskiej. Droga jest prosta do Grunwaldu, to juz widac.
    Ale czy dojdziemy do milej memu sercu daty 1018r?
    Tylko Pytia grecka moglaby to przewidziec.

    A co sie stalo w 1018r- zapyta co poniektory. Otoz Boleslaw Chrobry
    nawiedzil tego roku Kijow i dla okazania wlasnej potegi nie tylko
    wyszczerbil
    swoj Szczerbiec o brame Kijowa ale tez zgwalcil siostre panujacego ksiecia
    (miejmy nadzieje ze Ksienia sie chociaz myla i nie smierdziala zbyt mocno).
    Mniej jest wiadomym(ale to zapisano w Lietopis kijowskiej), ze wredny Bolek
    przekupil przybocza straz Jaroslawa, zlozona z tzw waregow(wikingow).
    Cala ta szajka wrocila do Polski, po drodze zdobywajac Grody
    Czerwienskie na Wolyniu.

    I tam wlasnie moj protopalsta mial zdobyc swoje ostrogi rycerskie.
    Zapewne zbyt
    byl pijany wlazac po drabinie by zauwazyc, ze mu po glowie smole leja i
    napierdalaja kamieniami
    z gory. Pewnie ta kasa grodowa tak mu przycmila oczy, ze do niej parl,
    po trupach.

    I ja to czuje, zew kasy, dlatego prosze- wrocmy chociaz na chwile do
    mojej cyfry
    magicznej: 1018.

    fatso ben Thorwald(nosiciel topora)

  • 3. Data: 2009-01-23 10:51:16
    Od: otrov <o...@w...pl>

    fatso pisze:
    > I ja to czuje, zew kasy, dlatego prosze- wrocmy chociaz na chwile do
    > mojej cyfry magicznej: 1018.

    Liczby, na Boga, liczby..

    o.

  • 4. Data: 2009-01-23 10:57:53
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Ale czy dojdziemy do milej memu sercu daty 1018r?
    > Tylko Pytia grecka moglaby to przewidziec.

    pewnie zaliczymy Grunwald, może nawet i Płowce (1331), ale chyba jeszcze nie
    teraz... teraz rynkowi należy się większe odreagowanie w górę...

    Viper von Jundingen

  • 5. Data: 2009-01-23 11:07:20
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Bolek
    > przekupil przybocza straz Jaroslawa, zlozona z tzw waregow(wikingow).

    Nie pasuje mi wogóle ta cala twoja ukladanka.

    Albos bitny, zadny krwi wiking, który 1000 lat temu lupil wybrzeze angolów,
    albos potomek judejczyków których hitler 70 lat temu prowadzil na rzez do
    Aushwitz jak potulne stado baranów ....

    Na cos sie musisz zdecydowac.....

    Dr.Endriu

  • 6. Data: 2009-01-23 11:36:09
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dr.Endriu wrote:

> [...]
    > albos potomek judejczyków których hitler 70 lat temu prowadzil na rzez do

    gdybys mnie spotkal osobiscie i musial sie pozniej udac do dentysty, to
    sam bys juz wiedzial ktom zacz

    fatso ben Thorwald

  • 7. Data: 2009-01-23 11:54:35
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > gdybys mnie spotkal osobiscie i musial sie pozniej udac do dentysty, to
    > sam bys juz wiedzial ktom zacz
    >
    > fatso ben Thorwald

    Fatso a moze to ty?:

    Stop rzezi w Gazie / Stop Gaza Massacre
    http://tiny.pl/vcxs

    Dr.Endriu

  • 8. Data: 2009-01-23 11:56:11
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Fatso a moze to ty?:
    >
    > Stop rzezi w Gazie / Stop Gaza Massacre
    > http://tiny.pl/vcxs

    Znaczy się tu:
    http://pl.youtube.com/watch?v=5Mc8oT6EY6E

    Dr.Endriu

  • 9. Data: 2009-01-23 12:01:05
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Znaczy się tu:
    > http://pl.youtube.com/watch?v=5Mc8oT6EY6E

    Fatso jeżeli to ty, .... to bijesz jak baba ....

    Dr.Endriu

  • 10. Data: 2009-01-23 12:05:19
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Fatso jeżeli to ty, .... to bijesz jak baba ....

    Jakby tam prał wiking to ta cała grupka anarchistów latała by w powietrzu
    Fatso dupa z ciebie nie wiking ....

    Dr.Endriu