  • 1. Data: 2009-01-22 18:55:39
    Temat: W co Obama wierzy
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Geithner: Obama wierzy, ze Chiny "manipuluja" waluta
    (PAP, ak/22.01.2009, godz. 16:47)
    Nominowany na stanowisko sekretarza skarbu USA, Timothy Geithner stwierdzil,
    iz prezydent Barack Obama wierzy w to, ze Chiny "manipuluja" amerykanska
    waluta.

    "Prezydent Obama, na podstawie informacji i wniosków wyciagnietych od wielu
    ekonomistów, wyraza przekonanie, iz Chiny +manipuluja+ dolarem" - powiedzial
    Geithner przed Senacka Komisja ds. Finansów.

    "Nowy team doradców ekonomicznych wypracuje nowa zintegrowana strategie,
    która bedzie polegala na jak najlepszej +reorientacji+ w swiatowym
    srodowisku walutowym" - dodal.

    Timothy Geithner piastowal do tej pory stanowisko przewodniczacego Fed w
    Nowym Jorku.
    ===========

    Jaka jest radykalna rada na to, aby zaprzestano manipulacji dolarem? Jedna
    jedyna i skuteczna rada: wprowadzic nowa walute, nowego "dolara" i wymieniac
    w stosunku 1:1 obywatelom USA, a pozostalym np. 1:100.
    Predzej czy pozniej to nastapi.

    Pester

  • 2. Data: 2009-01-22 19:15:43
    Temat: Re: W co Obama wierzy
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Thu, 22 Jan 2009 19:55:39 +0100, Pester wrote:

> [...]
    > Jedna jedyna i skuteczna rada: wprowadzic nowa walute, nowego "dolara" i
    > wymieniac w stosunku 1:1 obywatelom USA, a pozostalym np. 1:100. Predzej

    oby jak najszybciej i nie chodzi tylko o manipulacje ale co wazniejsze o demokracje w
    Chinach i wolny Tybet !

  • 3. Data: 2009-01-22 19:17:58
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedyna i skuteczna rada: wprowadzic nowa walute, nowego "dolara" i
    > wymieniac w stosunku 1:1 obywatelom USA, a pozostalym np. 1:100.

    Weź sie chłopie pierdolnij w łeb,ale tak mocno.Jesteś kretynem i tyle.Może
    ktoś powiedziec że troluje.Ale jak dyskutować z takimi durnymi radami?

    stary

    stary

  • 4. Data: 2009-01-22 19:58:05
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    stary napisał:

    > Weź sie chłopie pierdolnij w łeb,ale tak mocno.Jesteś kretynem i tyle.Może
    > ktoś powiedziec że troluje.Ale jak dyskutować z takimi durnymi radami?

    ON troluje, a Ty jego trolowanie czynisz sensownym, bo odpowiadasz na jego
    posty.
    Jak będzie ignorowany przestanie z czasem pisać.

  • 5. Data: 2009-01-22 19:59:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Weź sie chłopie pierdolnij w łeb...

    Ty też sie "pierdolnij" i nie cytuj trolla...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-01-22 20:04:36
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Pester" <p...@o...pl> pisze:

> [...]
    > jedyna i skuteczna rada: wprowadzic nowa walute, nowego "dolara" i wymieniac
    > w stosunku 1:1 obywatelom USA, a pozostalym np. 1:100.

    A po takim numerze będzie międzynarodowy popyt na dług rządu USA?

    Według ciebie USA są już w aż takiej beznadziejnej sytuacji by taki ruch
    brać na poważnie?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Grzesznik to człowiek, który nie ma dość woli, aby nie kochać zła.

  • 7. Data: 2009-01-22 22:09:02
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Thu, 22 Jan 2009 21:04:36 +0100, Andrzej Adam Filip wrote:

    > A po takim numerze będzie międzynarodowy popyt na dług rządu USA?

    nie musi byc bo w kryzysie potrafia byc samowystarczalni,
    przypuszczam ze wiekszosc dlugu odkupia ponizej centa za
    dolara. Jesli jednak nadal beda musieli kupowac rope moga
    przeczekac spokojnie kilka kilkanascie lat na wieksza wojne

  • 8. Data: 2009-01-23 07:29:36
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    [...]
    > A po takim numerze będzie międzynarodowy popyt na dług rządu USA?
    >
    > Według ciebie USA są już w aż takiej beznadziejnej sytuacji by taki ruch
    > brać na poważnie?

    On gada bzdury. Natomiast ma sens sytuacja odwrotna. Jesli polski zloty
    leci na pyst politycy mowią zmieńmy na euro. Amerykanie moga zrobić to
    samo. Oczywiscie będą musieli się połączyć z kimś, albo wymyślec coś
    nowego, albo utrzymać sztywny kurs euro/dolar zrobic wspólna walute z
    Chinami. Nie ma znaczenia jak. Ważne, że jest to potencjalnie możliwe.
    USA i tam miały by przewagę nawet w takiej formacji.

  • 9. Data: 2009-01-23 14:43:15
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Drabak2" <m...@m...net.eu> napisał w
    wiadomości news:glbra2$29q$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > Chinami. Nie ma znaczenia jak. Ważne, że jest to potencjalnie możliwe.
    > USA i tam miały by przewagę nawet w takiej formacji.

    Zawsze jest sens tworzyc wieksza grupe kapitalowa. Mocniszy rynek no i
    jednolitosc wymian handlowych.
    Mysle ze plany sa odnosnie amero ale kiedy wprowadza to nie wiadomo.

  • 10. Data: 2009-01-23 15:04:56
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Kudlaty pisze:

> [...]
    > jednolitosc wymian handlowych.
    > Mysle ze plany sa odnosnie amero ale kiedy wprowadza to nie wiadomo.

    Ja nie wierze ze wprowadza amero. To nie ma sensu, ale sztywny kurs lub
    wrecz wspolna waluta z unia ma sens. Albo jakies wspolne uzywanie np.
    razem z kanada amerykanskich dolarow.
    Teraz ameryka ucieka do przodu. Widzac kryzys biega i krzyczy ze jest
    super. I tak wlasnie bedzie. Przezyja kryzys, zamiota pod dywan. Ale
    potem cos z ta waluta musza zrobic i cos zrobia. Wiec wiadomo kiedy (po
    kryzysie), ale co tego nie wiadomo.