  • 1. Data: 2009-01-23 12:54:35
    Temat: Machina propagandowa
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Machinacje grubych żydków budzą na grupie zawsze żywe zainteresowanie
    ;-) więc pozwolę sobie coś na ten temat wrzucić. Otóż ciekawie wypada
    porównanie tego: http://www.imdb.com/title/tt1034303/plotsummary z tym:
    http://www.rp.pl/artykul/153227,252550_Bielski_pomag
    al_Zydom__ale_tez_ich_wykorzystywal.html
    i z tym:
    http://www.jewish.org.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=1548&Itemid=57
    Z GPW nie ma to za wiele wspólnego (przynajmniej bezpośrednio) za co
    oczywiście należy mi się bura, którą z góry przyjmuję i się kajam ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania