  • 11. Data: 2009-01-23 12:07:57
    Temat: Re: Zaczyna być gorzej niż myślałem....
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Jakby tam prał wiking to ta cała grupka anarchistów latała by w powietrzu
    > Fatso dupa z ciebie nie wiking ....

    I dlatego tak ten Izrael pierdoli się z tą Palestyną już od 40 lat .....

    Dr.Endriu

  • 12. Data: 2009-01-23 12:47:07
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dr.Endriu wrote:

    > I dlatego tak ten Izrael pierdoli się z tą Palestyną już od 40 lat .....

    a co cie giez jakis ukasil?
    jak juz musisz wiedziec to majac do wyboru bycie zydem czy tez bycie
    swinskim ryjem
    to ja bym wybral to pierwsze. faktycznie wybralem jedank trzecie-
    bycie poddanym
    JKM Elzbiety II.

  • 13. Data: 2009-01-23 13:18:50
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > swinskim ryjem
    > to ja bym wybral to pierwsze. faktycznie wybralem jedank trzecie- bycie

    Ty se wybieraj swojego wladce któremu bedizesz oddawal poklony- ja nie
    musze.

    Bo TUTAJ mi najlepiej i nigdzie indziej. Tu moja ojczyzna i tu jest mój
    kraj.
    A z muzulmanami to mój przodek Sobieski rozprawil sie juz dawno pod wiedniem
    w glorii i chwale, za co z reszta muzulmanie maja do nas dzisiaj do dzisiaj
    respekt i szacunek

    Zreszta do muzulmanskiego Iraku poslala naszych wojaków swinsko-zydowska
    malpa o nazwisku Kwasniewski-Stolzman (wbrew zreszta woli narodu,) by
    okupowac ten kraj, który w niczym nam nie podpadl, a z którym za komuny
    mielismy calkiem dobre uklady.

    Dr.Endriu

  • 14. Data: 2009-01-23 13:26:17
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie zaliczymy Grunwald, może nawet i Płowce (1331), ale chyba jeszcze
    > nie
    > teraz... teraz rynkowi należy się większe odreagowanie w górę...
    >
    > Viper von Jundingen
    >
    > --

    Spokojnie jeszcze po drodze musimy zaliczyć Wojne Trzynastoletnią. A
    piastowskie poziomy to chyba razem z S&P 500 zdobywajacym Mekkę.

    P.S: Dobrze że co niektórym pozostało poczucie humoru. Ja zaczynam sie bać.

  • 15. Data: 2009-01-23 13:30:23
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "fatso"

> [...]
    > Ale czy dojdziemy do milej memu sercu daty 1018r?
    > Tylko Pytia grecka moglaby to przewidziec.

    Najpierw musimy zejsc ponizej dna na poziomie 1502.

    Pester

  • 16. Data: 2009-01-23 13:30:37
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > swinskim ryjem
    > to ja bym wybral to pierwsze.  faktycznie  wybralem jedank trzecie-

    fatso, ojczyzny się nie wybiera, ojczyznę się ma... a jak to dziadostwo w UK
    będzie dalej narastac w takim tempie jak teraz to za kilka lat angole będą
    przyjeżdżac do Polski do roboty... nasi jeszcze tam pracują rozpędem, ale co
    mądrzejsi szykują się już do powrotu, bo to się już żywcem nie opłaca... żeby
    nie wspomniec już o tym czym się tam odżywiacie... nic dziwnego, że dostajesz
    orgazmu jak ci ktoś naszej kiełbasy przywiezie...

  • 17. Data: 2009-01-23 13:32:57
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > to ja bym wybral to pierwsze. faktycznie wybralem jedank trzecie-
    > bycie poddanym
    > JKM Elzbiety II.

    A co do GB fakt o maloz i sam z 3 lata temu tam sie nie znalazlem....

    Michnikowsko-Walterowska\o-Solorzowska-Aws-owska Banda WSI do tego stopnia
    okupowala ten kraj, iz jako mlody pracownik za uczciwa prace dostawalem 1200
    PLN brutto, podczas gdy ten sam pracownik (wykonujacy te same zadania) w GB
    dostawal tyle samo tylko ze Funtów.

    Nie dalo rade tego zdzierzyc i 3/4 chlopaków z mojego rocznika
    wypierdzielilo do Londynu. Mialem i ja tam jechac (moze i bysmy sie Fatso
    gdzies spotkali w Pubie w Londynie), ale wszystko sie pozmienialo i
    zostalem.

    Dr.Endriu

  • 18. Data: 2009-01-23 14:05:01
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Najpierw musimy zejsc ponizej dna na poziomie 1502.

    Właśnie odbiło się przed pierwszym oporem na 1547,15 ...

    Dr.Endriu

  • 19. Data: 2009-01-23 14:48:36
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > piastowskie poziomy to chyba razem z S&P 500 zdobywajacym Mekkę.
    >
    > P.S: Dobrze że co niektórym pozostało poczucie humoru. Ja zaczynam sie

    Spoko jakis indeks ruszyl w gore , zaczyna tworzyc sie dobre wiesci

  • 20. Data: 2009-01-23 14:54:11
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    > P.S: Dobrze że co niektórym pozostało poczucie humoru. Ja zaczynam sie bać.

    Spokojnie teraz trzeba mieć nerwy. Zobaczysz jeszcze ładny up i niestety
    zobaczysz

    tez Grunwald. Ale tak rodza sie fortuny. Popatrz na to w ten sposób.