  • 1. Data: 2009-01-22 18:06:48
    Temat: 26.1.09 Obrączkowe Zaćmienie Słońca
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Podobnie z prognozą Dietera mówiącą o zmianie trendu na walutach która
    nastapiła 1.08.08 kolejna nastąpi w poniedziałek.

    Dieter, czy własnie ze względu na ten aspekt oparłeś swoją prognozę o dołku
    w następnym tygodniu ?

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2009-01-22 18:10:54
    Temat: Re: 26.1.09 Obrączkowe Zaćmienie Słońca
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nastapiła 1.08.08 kolejna nastąpi w poniedziałek.
    >
    > Dieter, czy własnie ze względu na ten aspekt oparłeś swoją prognozę o

    Dziwi mnie, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł aby jakość prognoz
    poprawić modlitwą... Jest ktoś chętny?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-01-22 18:22:16
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwi mnie, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł aby jakość prognoz
    > poprawić modlitwą... Jest ktoś chętny?

    Do ktorego BOGA?

  • 4. Data: 2009-01-22 18:53:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do ktorego BOGA?

    Na początek może do Zygmunta Starego ew. do srebrnego cielca w postaci
    nocnika?
    W dalszych etapach można zrobić ranking skuteczności, wykresy itp. itd.
    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-01-22 18:57:41
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Standardowy rozaniec albo koronka do milosierdzia jak najbardziej by teraz
    pomogla...

  • 6. Data: 2009-01-22 19:12:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
    > Standardowy rozaniec albo koronka do milosierdzia jak najbardziej by teraz
    > pomogla...
    Komu? Niedźwiedziom czy bykom?
    --
    marfi

  • 7. Data: 2009-01-23 14:39:17
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
    > Standardowy rozaniec albo koronka do milosierdzia jak najbardziej by teraz
    > pomogla...

    ale jaki rozaniec jest kilka typow rozancow w roznych czesciach swiata, a
    milosierdzie to mowimy o potopie czy sodomie gomorze czy raczej o smazeniu w
    ogniu piekielnym przez cala wiecznosc.