    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zaczyna być gorzej niż myślałem....
    Date: Fri, 23 Jan 2009 10:41:21 +0000

    WIG20 jest 1568 jak te slowa pisze.

    Czyli latwo sie przeskoczylo rok 1700 gdy ja zostalem zapisany w ksiegach
    szlachty bialoruskiej. Droga jest prosta do Grunwaldu, to juz widac.
    Ale czy dojdziemy do milej memu sercu daty 1018r?
    Tylko Pytia grecka moglaby to przewidziec.

    A co sie stalo w 1018r- zapyta co poniektory. Otoz Boleslaw Chrobry
    nawiedzil tego roku Kijow i dla okazania wlasnej potegi nie tylko
    wyszczerbil
    swoj Szczerbiec o brame Kijowa ale tez zgwalcil siostre panujacego ksiecia
    (miejmy nadzieje ze Ksienia sie chociaz myla i nie smierdziala zbyt mocno).
    Mniej jest wiadomym(ale to zapisano w Lietopis kijowskiej), ze wredny Bolek
    przekupil przybocza straz Jaroslawa, zlozona z tzw waregow(wikingow).
    Cala ta szajka wrocila do Polski, po drodze zdobywajac Grody
    Czerwienskie na Wolyniu.

    I tam wlasnie moj protopalsta mial zdobyc swoje ostrogi rycerskie.
    Zapewne zbyt
    byl pijany wlazac po drabinie by zauwazyc, ze mu po glowie smole leja i
    napierdalaja kamieniami
    z gory. Pewnie ta kasa grodowa tak mu przycmila oczy, ze do niej parl,
    po trupach.

    I ja to czuje, zew kasy, dlatego prosze- wrocmy chociaz na chwile do
    mojej cyfry
    magicznej: 1018.

    fatso ben Thorwald(nosiciel topora)