  • 1. Data: 2012-04-25 09:01:03
    Temat: Jakby tu jeszcze pomydlic ..... ?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    - bo bez mydelka albo wazeliny ponoc jest ciezko ;)

    Masz dzialalnosc? Chcesz rok obslugi ksiegowej gratis (KPiR) ?
    dorzucimy jeszcze galaxy S2 ... ok ? --- No Malina :)
    - a jesli slabo widzisz czcionke o wielkosci 3pkt ? - no trudno

    Oferta dla tych co przystąpia do programu regularnego
    oszczędzania przy minimalnej miesięcznej składce 2000 zł.

    Hmm ... no dobra, to za 2-tysie kupie galaxy, co mi tam, jak szalec to szalec
    ;)
    za drugie 2 tysie - jak sie uprzec to znajdzie sie i ksiegowa na rok
    / mala fima uslugowa, faktur niezbyt wiele/
    w efekcie 18 tysi za rok zamiast do mrozenia trafia do obrotu - inwestycji

    Wiec pytam dla jakiego "przedsiebiorcy" jest ta oferta
    Bo ktos decydujacy sie na wlasna dzialalnosc chyba umie liczyc ?
    https://promocje.taxcare.pl/sm/ksiegowosc/1204-jeste
    s-przedsiebiorca/index.php

  • 2. Data: 2012-04-25 09:16:13
    Temat: Re: Jakby tu jeszcze pomydlic ..... ?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 09:01:03 +0200, Waldek napisał(a):

    > Wiec pytam dla jakiego "przedsiebiorcy" jest ta oferta Bo ktos
    > decydujacy sie na wlasna dzialalnosc chyba umie liczyc ?
> [...]

    Mamienie błyskotkami i powiem Ci, że to działa. Jakieś kilka m-c temu w
    moim mieście otworzyli właśnie to taxcare i dziewczyna mojego kolegi była
    w niebo wzięta, że można założyć lokatę i jeszcze dostać ipad czy tam
    inne ibadziewie ;) Jak wiemy te gadżety Apple są strasznie drogie, więc
    jej się pytam - jak lokata? Komu się to opłaca? Ale ona nie znała
    szczegółów za to była święcie przekonana, że jest ok no i ten cudny
    prezent. Powiedziałem koledze aby pod żadnym pozorem nie zezwalał ale nie
    wiem czy dał radę he he.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-04-25 11:34:34
    Od: quwert <Q...@Q...PL>

    > Wiec pytam dla jakiego "przedsiebiorcy" jest ta oferta
    > Bo ktos decydujacy sie na wlasna dzialalnosc chyba umie liczyc ?

    Że to jeszcze działa
    klika lat temu ktoś chciał podpalić ich biuro