eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyzsza kultura › Wyzsza kultura
  • Data: 2018-11-30 09:42:09
    Temat: Wyzsza kultura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zlecam wieczorem przelew wiekszej kwoty z aliora.

    Na drugi dzien po poludniu - cos nie ma na docelowym koncie.
    Sprawdzam w aliorze - jest w oczekujacych, data realizacji wczorajsza.

    dzwonie ... oczekiwanie chyba z pol godziny, po czym przelaczaja mnie
    na kolejnego, i znow pol godziny czekania i sie urywa.
    znow na infolinie, i ciagle tylko ostrzezenie "czas oczekiwania ponad
    5 minut".

    zlecam jeszcze raz.

    w kolejnym dniu o 9:00 mam juz dwa przelewy oczekujace.
    dzwone na info - tym razem w miare szybko, z 15 minut.
    Weryfikacja, przelew czeka na potwierdzenie.
    Ale to musza do mnie zadzwonic.

    Dzwonia za pare minut, znow weryfikacja klienta, poszlo.

    Oni tak zawsze ?

    Wyzsza kultura ... dla klientow w krawatach, co to mniej awanturujacy
    sa..

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1