  • 1. Data: 2006-06-08 16:39:52
    Temat: Wypukła/Embosowa karta Gdzie?
    Od: Miroslaw Gumiela <mirek_@_eth0_._pl>

    Witam,

    Gdzie dostane najlatwiej i najtaniej wypukla karte do platnosci
    internetowych (koniecznie wypukla)?

    Z gory dzieki za pomoc
    --
    Mirosław Gumiela | GG:4500044
    http://www.eth0.pl - Tani Hosting

  • 2. Data: 2006-06-08 17:13:31
    Temat: Re: Wypukła/Embosowa karta Gdzie?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    www.allekarta.pl

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-06-08 17:18:46
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > www.allekarta.pl
    >
    > --
    > darnok

    nie jest wypukla

  • 4. Data: 2006-06-08 17:49:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    8 Jun 2006 19:18:46 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    "kjvirtual" <k...@g...com> napisał(-a):

    > nie jest wypukla

    Nie musi być wypukła, by dało się płacić w necie.

  • 5. Data: 2006-06-08 18:00:08
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    > nie jest wypukla

    najwięcej płatności w necie robię właśnie AlleKartą

    mała decyzja czy ma to być wypukła tylko i wyłącznie, czy taka którą
    faktycznie zakupy w necie sa bez problemu

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-06-08 18:12:01
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > 8 Jun 2006 19:18:46 +0200, w <3...@n...onet.pl>,

    > Nie musi być wypukła, by dało się płacić w necie.

    Ja to wiem, ale czytales przedmowce? "koniecznie wypukla"

  • 7. Data: 2006-06-08 18:12:27
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    >
    > mała decyzja czy ma to być wypukła tylko i wyłącznie, czy taka którą
    > faktycznie zakupy w necie sa bez problemu

    serio?

  • 8. Data: 2006-06-08 18:51:08
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > Gdzie dostane najlatwiej i najtaniej wypukla karte do platnosci
    > internetowych (koniecznie wypukla)?

    Ja właśnie dostałem bez formalności karte DC

    Kasia

  • 9. Data: 2006-06-08 18:53:35
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Ja właśnie dostałem bez formalności karte DC
    >
    > Kasia

    Bardzo sie Kasiu cieszymy, ze "dostales" DC bez formalnosci.

  • 10. Data: 2006-06-08 19:33:00
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "kjvirtual" wrote

    > serio?