  • 1. Data: 2006-06-08 13:57:43
    Temat: konta bankowe dla malej firmy
    Od: "monika straczek" <m...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos moze mi poradzic, gdzie najkorzystniej mozna otworzyc konto na
    firme.
    Dodam, ze interesuja mnie, jak najnizsze oplaty miesieczne za jego
    utrzymanie, ale rowniez kwestie dotyczace przelewow na inne
    rachunki,przelewy z kont zagranicznych,stale zlecenia platnicze,wyplata
    gotowki w kasie i automatch.Ze wszystkich ofert roznych bankow, zaden tak
    naprawde nie porafi niczego konkretnego zaoferowac firma, ktore rozpoczynaja
    dzialalnosc.Moze ktos mi zaproponuje z wlasnego doswiadczenia jakis.

  • 2. Data: 2006-06-08 14:07:55
    Temat: Re: konta bankowe dla malej firmy
    Od: "Trufel" <t...@g...com>

    monika straczek napisał(a):
    > Czy ktos moze mi poradzic, gdzie najkorzystniej mozna otworzyc konto na
    > firme.

    Ja polecam internetowe - nie kazdemu to odpowiada, ale akurat ja jestem
    bardzo zadowolony.

    W MBanku firmowe otworzyli mi w ciagu kilku godzin (wyplacac moglem
    dopiero po odeslaniu poczta umowy, ale moglem juz zglosic nr konta do
    US)

    zero oplat za prowadzenie, zero oprocentowania (nie trzeba tego
    rozliczac jako przychod) - wszystkie przelewy zlotowke, stale zlecenie
    tez (albo 70gr, nie pamietam).
    Do tego pare udogodnien dla firm (m.in.predefiniowane przelewy
    podatkowe i ZUSowe).

    rozwazalem jeszcze Volkswagen Bank Direct, ale ich tempo dzialania mnie
    zniechecilo, poza tym sa ukryte koszty - trzeba zaplacic za urzadzenie
    do autoryzacji przez internet (oplata roczna, a miesiecznie chyba
    wychodzi pare zlotych)

    pozdr.
    T.

  • 3. Data: 2006-06-08 14:08:22
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Jun 2006 13:57:43 +0000 (UTC), monika straczek napisał(a):

> [...]
    > naprawde nie porafi niczego konkretnego zaoferowac firma, ktore rozpoczynaja
    > dzialalnosc.Moze ktos mi zaproponuje z wlasnego doswiadczenia jakis.

    Volkswagen Bank

    pzdr
    Johnny

  • 4. Data: 2006-06-08 14:09:38
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > Czy ktos moze mi poradzic, gdzie najkorzystniej mozna otworzyc konto na
    > firme.

    male, nowe firmy maja najwiekszy problem z uzyskaniem kredytu bankowego,
    z kontami bankowymi nie jest tak zle

    proponuje: mBank i VW Bank direct
    suma sumarum tanszej oferty nie znajdziesz

    szczegolowa oferte ww. bankow znajdziesz na ich stronach www

    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-06-08 14:12:29
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "monika straczek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:e69acm$l0l$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > rozpoczynaja
    > dzialalnosc.Moze ktos mi zaproponuje z wlasnego doswiadczenia

    Jesli przejrzales/-as oferty i uwazasz, ze zaden bank nie moze nic
    konkretnego zaoferowac, to znaczy, ze nic nie znajdziesz. No bo
    takiej alternatywy, ze nie potrafisz czytac chyba raczej nie mozna
    brac pod uwage.

    Dla mnie z kolei na poczatku dzialalnosci firmy, kiedy jeszcze nie
    jest do konca jasny schemat przeplywow srodkow, moze byc dowolny
    bank. Np. Nordea za 9 zł + 1 zł przelew, albo Multibank za 12 zł +
    0,50 zł przelew, przelewy ZUS/US darmowe. Zreszta nie wiadomo jaka
    to firma, 1-os czy sp. z o.o. czy moze jeszcze cos innego, nie
    wiadomo jakie maja bys schematy autoryzacyjne.

    "W tle" mozna sobie otwierac rachunek mBiznes w mBanku (jesli to
    1-os dg), ktory jest najtanszy przy malej ilosci przelewow, przy
    czym warto by przebywac w miescie z wplatomatem, jesli maja byc
    wplaty gotowkowe na rachunek. Trwa to okolo miesiaca.

    marekz