  • 1. Data: 2006-06-08 15:00:07
    Temat: Jak działa rachunek do spłaty kredytu w BPH
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    witam,

    Czy ktos z Was wie jak dziala rach. prowadzony do splaty kredytu hip. w BPH?
    Chodzi mi o taka sytuacje:
    Kredyt splacam do 15stego kazdego miesiaca, i 15stego odpowiednia ilosc CHF
    pobierana jest z tego rachunku.
    I teraz czy PLN przeliczane jest na CHF zawsze 15stego (w momencie splaty)
    czy moze rachunek "prowadzony" jest w CHF i PLN przeliczane sa na CHF w
    momencie (i wg. kursu) gdy wplywaja na niego pieniadze.

    Taka sytuacja:

    Kredyt splacany 15stego, ale pieniadze na rachunek wplacam juz 5go... I co
    sie z nimi dzieje? Sa przeliczane na CHF odrazu gdy wplywaja na rach? Czy do
    15stego sa na rachunku jako PLN a przeliczane sa na CHF dopiero 15stego w
    momencie splaty kredytu?

    Pytalem sie w banku przy podpisywaniu umowy, i powiedziano mi ze splata jest
    15stego i po kursie z 15stego. Ale gdy po aktualizacji LIBOR dostalem wyciag
    z konta i tam nadplata oznaczona jest w pozycji "konto przejsciowe" - 4,50
    CHF

    Czyli jesli nadplata "lezy" na kocie przeliczona na CHF to ja juz tego nie
    rozumiem...

    pozdro i dzieki za odpowiedz
    tom.

  • 2. Data: 2006-06-08 15:57:27
    Temat: Re: Jak działa rachunek do spłaty kredytu w BPH
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > czy moze rachunek "prowadzony" jest w CHF i PLN przeliczane sa na CHF w
    > momencie (i wg. kursu) gdy wplywaja na niego pieniadze.

    rachunek kredytu jest prowadzony w walucie kredytu, a spłata następuje z
    posiadanego rachunku pln - przynajmniej tak jest u mnie...

    Pozdr.,
    Piotr