  • 1. Data: 2006-06-08 14:07:45
    Temat: Kredyt na auto - pytanie o bank
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Witam

    Chcialbym wziac kredyt na uzywane auto o wartosci ok 30 tys. Kredyt
    najlepiej na 7 lat. Wklad wlasny to 5-8 tys. Kredyt na firme lub osobe
    prywatna. Jaki bank polecacie?

    dzieki za pomoc i pozdrawiam
    Johnny

  • 2. Data: 2006-06-08 14:25:38
    Temat: Re: Kredyt na auto - pytanie o bank
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > Chcialbym wziac kredyt na uzywane auto o wartosci ok 30 tys. Kredyt
    > najlepiej na 7 lat. Wklad wlasny to 5-8 tys. Kredyt na firme lub osobe
> [...]

    Ile lat ma auto ?

    Czesc bankow okresla np. ze okres splaty + wiek samochodu nie moze
    byc wiekszy niz np. 10 lat.
    Czyli jezeli chcesz splacac 7 lat to auto max 3 lata.

    A co do wyboru finansujacego to:
    1. komis moze cos polecic - zwykle wspolpracuja z jakims bankiem
    2. kupujac u dealera sprawa podobna

    Z doswiadczenia wiem, ze finansowanie + ubezpieczenie wychodzi najtaniej
    jezeli zalatwisz je w miejscu kupna samochodu.

    pozdr.
    RobertS