  • 1. Data: 2006-06-08 14:11:48
    Temat: karty plaskie i platnosci w internecie
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    witam

    ktorymi plaskimi kartami mozna (skutecznie) placic w internecie ?

    interesuja mnie zarowno debetowe jak i kredytowe ;-)

    jakie macie doswiadczenia ?

    do ww. celow uzywam tylko embosowanych kredytowek, ale potrzebuje info nt
    platnosci kartami plaskimi

    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-06-08 16:17:32
    Temat: Re: karty plaskie i platnosci w internecie
    Od: Akkon <g...@g...pl>

    Robert Sierant napisał(a):
    > witam
    >
    > ktorymi plaskimi kartami mozna (skutecznie) placic w internecie ?

    Debetówką Inteligo można
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rty_dla_ciebie.htm

  • 3. Data: 2006-06-08 19:07:18
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Thu, 8 Jun 2006 16:11:48 +0200, Robert Sierant napisał(a):

> [...]
    >
    > jakie macie doswiadczenia ?
    >
    > do ww. celow uzywam tylko embosowanych kredytowek, ale potrzebuje info nt

    Mozna VE z Deutsche Banku, mozna AlleKartą.

  • 4. Data: 2006-06-08 19:11:33
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Inteligo VE debit
    DB VE debit
    Pekao VE regata credit
    Interia VE credit

    Fortis VE debit chyba juz nie dziala, nie mam, wiec nie sprawdze.

  • 5. Data: 2006-06-08 21:14:38
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Thu, 8 Jun 2006 16:11:48 +0200, Robert Sierant wrote:

    > witam
    >
    > ktorymi plaskimi kartami mozna (skutecznie) placic w internecie ?

    Debetową VE Millennium się da.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2006-06-09 07:01:07
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    dzięki za info

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2006-06-09 15:55:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "kjvirtual"
    > Inteligo VE debit
    > DB VE debit
    > Pekao VE regata credit
    > Interia VE credit
    >
    > Fortis VE debit chyba juz nie dziala, nie mam, wiec nie sprawdze.

    Fortis nie,
    dobra jest tez przedplacona karta VE ING z podgladem przez internet

    VE DB kilka razy nie zdala mi egazaminu - ich centrum kart sprawdzilo,
    ze nawet
    nie bylo zapytania o autoryzacje, i nie wiedzą dlaczego z zalozenia
    ich karte odrzucaja
    W Polsce DB dziala dobrze
    *** blad ***

  • 8. Data: 2006-06-09 17:01:58
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > ze nawet
    > nie bylo zapytania o autoryzacje, i nie wiedzą dlaczego z zalozenia

    Czy VE DB dziala Ci z PayPalem? Mi nie udalo jej sie zweryfikowac (srodki na
    koncie mam, karta aktywna, limit nie przekroczony, adres OK). Moglbys sprawdzic,
    jesli nie masz dodanej karty do PayPala? Zakladam, ze masz konto PayPal (:

  • 9. Data: 2006-06-10 12:59:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "kjvirtual"

> [...]
    > Moglbys sprawdzic,
    > jesli nie masz dodanej karty do PayPala? Zakladam, ze masz konto

    zle zakladasz :-)
    mialem mala wymiane maili z komputerowym sklepikiem w USA
    - karta miala zadzialac (korzystaja z CVV2) a potem centrum kart DB
    mowilo ze zadnego zapytania nie dostali. A ja odmowe dostalem z USA
    natychmiast, tak jakby ta pula numerow kart byla z zalozenia wyłączona
    z płacenia nimi.
    a z kartą Inteligo poszlo natychmiast.

    Opisywales wady i zalety konta DB - wszystko sie zgadza, najlepiej
    miec pare kont
    i kazde do czego innego. Ja konta w DB uzywam glownie do Polecenia
    zaplaty (darmowe w przeciwienstwie do Planet Fortisa), i kart VE - np.
    dla corki na dluzsze wyjazdy za granicę (bez prowizji i niezle kursy).

    Jak konto glowne polecam dla reszty operazji e-pakiet Fortisa - zawsze
    mozesz z DB za darmo przelac i potem wszystkie bankomaty masz
    bezprowizyjne :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2006-06-10 14:14:54

    Pekao VE Regata juz nie mozna.