  • 21. Data: 2007-04-09 19:12:26
    Temat: Re: Wyplata procentu co miesiac
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Rolowane co roku obligacje EDO daja 3,8% netto a pewnie niedlugo i
    > wiecej.

    Zapomniałem o obligacjach, fakt.

  • 22. Data: 2007-04-09 19:23:52
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Realny i bzdurny.

    Czy ja wiem... z 300 000 to jakby uciec przed podatkiem wklepując
    jednorazowo 200 lokat to da się zaoszczędzić ponad 2000 zł rocznie.
    piechotą nie chodzi...

    PG

  • 23. Data: 2007-04-09 20:01:27
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    Arek napisał(a):
    > Ok kilku lat wynajmuje moje mieszkanie lokatorom i mam z tego ok 1000 zl
    > miesiecznie.
    > Jest to jednak zbyt klopotliwe i chce sprzedac to mieszkanie a pieniadze (ok
    > 300 000 zł) w calosci polozyc na wieloletnia lokate pod jednym warunkiem aby
    > wyplacano mi co miesiac nalezne odsetki.
    > Czy i gdzie jest to mozliwe i na jaki procent moge liczyc w powaznej
    > instytucji.

    Wpisz w google "lokata rentierska".

    Pozdrawiam
    Karol

  • 24. Data: 2007-04-09 20:02:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > Czy ja wiem... z 300 000 to jakby uciec przed podatkiem wklepując
    > jednorazowo 200 lokat to da się zaoszczędzić ponad 2000 zł rocznie.
    > piechotą nie chodzi...

    Ale to jest lokata na 16 dni. Za miesiac czy dwa moze juz takiej opcji
    nie byc. Poza tym wklepac 200 lokat i pozniej tego pilnowac to troche
    malo wygodne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2007-04-09 23:59:10
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Ale to jest lokata na 16 dni. Za miesiac czy dwa moze juz takiej opcji
    > nie byc. Poza tym wklepac 200 lokat i pozniej tego pilnowac to troche
    > malo wygodne.

    Prawda.
    A odnośnie Getina, oto obecnie dostępne lokaty:
    7 3,6
    14 3,8
    1mc 4,1
    3mc 4,35
    4mc 5,5
    6mc 4,75
    12mc 5,0
    24mc 5,1
    36mc 5,2
    (oprocentowanie stałe)

    Tak się zastanawiam skąd to 5,5 na lokacie 4 miesięcznej :)

    PG

  • 26. Data: 2007-04-10 07:39:51
    Temat: Re: Wyplata procentu co miesiac [OT]
    Od: SirMike <s...@F...onet.pl>

    ustaw kodowanie prosze bo czytac nie idzie.

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

  • 27. Data: 2007-04-10 08:37:09
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Lukas" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Program rentierski . Zainteresowanym proponuję kontakt: k...@a...pl

    Sądzisz, że piszą tu kury? Chyba tylko te od pana Józka umieją na
    komputerze...
    :)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 28. Data: 2007-04-10 09:05:42
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał

> [...]
    > 36mc 5,2
    > (oprocentowanie stałe)
    >
    > Tak się zastanawiam skąd to 5,5 na lokacie 4 miesięcznej :)

    Z pewnoscia jakas promocja .
    Procenty rzeczywiscie atrakcyjne tylko czy ten Bank jest pewny?
    Czy jakies powazniejsze banki maja podobne oprocentowanie?
    --
    Arek

  • 29. Data: 2007-04-10 09:10:34
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał

    > Zakladasz raz one same sie roluja.
    > Znasz taki bank ktory njei daje mozliwosci rolowania lokat z wyplata
    > odsetek na konto glowne ?
    Czy mozesz wyjasnic mi co to jest to rolowanie, czy moze wyplata
    comiesieczna odsetek bez ruszania kapitalu?
    --
    Arek

  • 30. Data: 2007-04-10 09:16:56
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Procenty rzeczywiscie atrakcyjne tylko czy ten Bank jest pewny?
    > Czy jakies powazniejsze banki maja podobne oprocentowanie?

    Co to znaczy pewny i poważny?

    Bank ma gwarancje BFG i to wystarczy. Nie jest ani lepszy ani gorszy od
    innych banków.
    Grunt, że daje dobry %.

    pozdr.
    RobertS