  • 1. Data: 2007-04-07 18:31:24
    Temat: chwale multi
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    czesc

    sytuacja: w sobote myli mi sie pin do karty 3 razy i bankomat lyka, mylse
    sobie trzeba zastrzec i wyrobic nowa.
    Dzwonie do multi, mily Pan na multilinii - nie trzeba zastrzegac poloza na
    nia tymczasowa blokade i zobacza czy da sie ja wyciagnac z tego urzadzenia.
    Po godzinie telefon z euronetu, karta bedzie do odbioru tu i tu zadzwonimy
    jeszcze. niezle co?

    pozdro

  • 2. Data: 2007-04-07 18:57:31
    Temat: Re: chwale multi
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    mierzvoj wrote:
> [...]
    > Po godzinie telefon z euronetu, karta bedzie do odbioru tu i tu zadzwonimy

    Ja wiem. Tak po prostu powinno być i tyle.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-08 18:23:46
    Od: "apa chojnice" <a...@n...pl>

    jak ostatnio chcialem wziasc poz hipo w mULTI, W KTORYM MAM KONTO OD 7 LAT,
    TO PONIEWAZ ZMIENILEM PRACE, POWIEDZIELI MI, ZE UZNAJA 1 MIES ZASWIADCZENIE
    O ZAROBkACH pod warunkiem ze to bedzie zaklad uspoleczniony. To nie zart .
    KOMO-Bre trzyma sie dobrze............
    A to z karta to wielkie mico ....tak powinno byc w kazdym banku to ich psi
    obowiazek, za ktory bulimy !!!!!!
    Andrzej

  • 4. Data: 2007-04-09 21:05:23
    Od: Sierp <s...@n...net>

    mierzvoj napisał(a):
> [...]
    > Po godzinie telefon z euronetu, karta bedzie do odbioru tu i tu zadzwonimy

    no ale za co ich chwalisz? za to, ze zamiast zablokowac na stale,
    zaproponowal blokade czasową? Tez mi cos..

    Sierp

  • 5. Data: 2007-04-10 21:50:20
    Od: "Savage" <s...@o...pl>

    Użytkownik "apa chojnice" <a...@n...pl> napisał

    > jak ostatnio chcialem wziasc poz hipo w mULTI, W KTORYM MAM KONTO OD 7
    LAT,

    7 lat nie ma MultiBanku na rynku ;)

    Savage

  • 6. Data: 2007-04-11 13:41:21
    Od: "Przemek Wiśniewski" <p...@g...com>

    On 9 Kwi, 23:05, Sierp <s...@n...net> wrote:

    > no ale za co ich chwalisz? za to, ze zamiast zablokowac na stale,
    > zaproponowal blokade czasową? Tez mi cos..
    >
    > Sierp

    Niby nic, ale jak ktos mial do czynienia z topornoscia i glupota to
    takie cos robi pozytywne wrazenie.

    Pozdrawiam,
    Przemek Wiśniewski