  • 1. Data: 2007-04-07 16:04:23
    Temat: 25 znakow na karcie kredytowej
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Otoz, moje imie i nazwisko to lacznie (ze spacja) 20 znakow. W pewnych
    bankach moge miec karte z pelnym imieniem i nazwiskiem (Raiffeisen, ING)
    w innych jest to nie do obejscia (Citi, mBank, Millenium). W pewnych
    bankach teoretycznie sie nie da, ale w praktyce dostalem karte z
    poprawnymi danymi (przynajmniej tak bylo w Multi rok temu, a jak bedzie
    teraz to dowiem sie za kilka dni, bo wznowiona karte juz mi wyslali).

    Jakie sa jeszcze banki, ktore oferuja KK z limitem znakow takim abym sie
    tam "caly" zmiescil (czyli minimum 20 znakow) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-04-07 20:41:43
    Temat: Re: 25 znakow na karcie kredytowej
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 07 Apr 2007 18:04:23 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >w innych jest to nie do obejscia (Citi, mBank, Millenium). W pewnych

    MC ma większe logo (mam pierwszego MC ze Zmyllenium i to pierwsza
    karta z inicjałem zamiast imienia).
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2007-04-08 00:03:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jakie sa jeszcze banki, ktore oferuja KK z limitem znakow takim abym sie
    > tam "caly" zmiescil (czyli minimum 20 znakow) ?

    Co do KK to nie wiem, ale jedyna karta, na ktorej mam cale imie i nazwisko
    (a u mnie to az 30 znakow) jest VE Inteligo. Moje 9-literowe imie jest tam w
    jednej linijce a 20 znakowe nazwisko w dolnej - ktora w kartach firmowych
    jest przeznaczona zapewne na nazwe firmy - zreszta moze sie myle, bo w
    firmowej VE Inteligo mam tak samo zrobione jak w osobistej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-04-10 09:31:53
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jest jeszcze myk, że inicjał imienia po nazwisku na końcu i wtedy bez kropki.
    JaC

    ?

  • 5. Data: 2007-04-10 09:34:05
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Bepeh w płatniczych też wali dwie linijki, w dodatku z automatu w pierwszej obydwa
    pełne imiona, jeśli masz.
    JaC