  • 41. Data: 2012-10-24 14:15:04
    Temat: [OT] {NTG] FB Re: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-24 13:52, krzysztofsf pisze:

    > Malo sie nie skusilem, zeby zalozyc tam konto w celu sprawdzenia
    > powyzszego :)

    Załóż jakieś "lewe", w czym problem?
    Np. o2.pl daje możliwość tworzenia wirtualnych kont pocztowych
    "antyspamowych", a są też serwisy, gdzie zakłada się konto pocztowe na 1
    dzień.

    Mam już chyba z 1000 znajomych, nie nadążam klikać :) Zastanawiam się
    jak to sprzedać...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 42. Data: 2012-10-24 14:16:42
    Temat: Re: [OT] {NTG] FB Re: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.10.2012 14:15, SQLwiel pisze:

    > Załóż jakieś "lewe", w czym problem?
    > Np. o2.pl daje możliwość tworzenia wirtualnych kont pocztowych
    > "antyspamowych", a są też serwisy, gdzie zakłada się konto pocztowe na 1
    > dzień.

    Np. niepodam.pl . W zasadzie, zupełnie bez zakładania konta, zakłada się
    sam.

    p. m.