  • 1. Data: 2012-10-15 11:56:40
    Temat: [Mille] HH
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Happy Hours są dzisiaj od 12 do 15

    Załóż Lokatę Millenet w PLN w czasie trwania promocji na okres od 32 do
    61 dni oraz od 93 do 183 dni i skorzystaj z wyjątkowego oprocentowania!

    Możesz zyskać nawet 6,3%w skali roku!

    Maksymalna kwota lokat dla klienta w ramach
    danej promocji Happy Hours to 20 000 PLN.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Moje pytanie jest: w którym momencie zakładania widać, że na lokacie jest
    "promocyjne"
    oprocentowanie?

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Love means nothing to a tennis player.

  • 2. Data: 2012-10-15 12:59:42
    Temat: Re: [Mille] HH
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-15 11:56, Kamil Jońca pisze:

    > Możesz zyskać nawet 6,3%w skali roku!

    Niech udadzą się za narożnik i wychędożą się sami :)

    > Moje pytanie jest: w którym momencie zakładania widać, że na lokacie jest
    "promocyjne"
    > oprocentowanie?

    Nie pamiętam dokładnie, ale podczas zakładania wyraźnie się to
    wyświetla. Był jakiś tekst, że korzystam z HH. Zanim klepniesz ostatnie
    "zatwierdź", widzisz na jaki % zakładasz.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel