  • 1. Data: 2012-10-15 12:25:26
    Temat: SkyCash
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
    regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

  • 2. Data: 2012-10-15 13:13:26
    Temat: Re: SkyCash
    Od: s...@t...pl

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:25:27 UTC+2 użytkownik jerry . napisał:

    > Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
    > regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

    przelew tradycyjny z innego banku szedł kilka dni, nie pamiętam jak długo, ale nie
    tydzień.

    przez dotpay doszedł w kilkanaście minut, ale jest pobierane 1,9% prowizji od
    wpłacanej kwoty.

    były to groszowe wpłaty (po 10-20zł) a aplikacja się przydaje w przypadku ZTM, bo
    często kierowca autobusu nie ma biletów minutowych, nie ma automatu, kiosk nieczynny
    itp.

  • 3. Data: 2012-10-15 14:04:26
    Od: "C." <c...@g...com>

    > Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew

    Zawsze używałem przelewu i po wpłacie kasa przychodziła dnia następnego, a w
    szczególnych przypadkach po dwóch dniach, ale nigdy później. Testowałem kwoty i małe
    rzędu 20 zł i duże jak 1000 zł, więc jak nie ma od tygodnia, to coś jest nie tak.

    Uprzedzając pytanie, po co na SkyCasha pchać cały tysiak... Testowałem w ten sposób
    wypłatę z bankomatu bez użycia karty płatniczej (mają coś takiego jako jedną z usług)
    sprawdzając gdzie jest granica powyżej której system powie, że takich kwot już nie
    obsłuży. Limitem okazała się szerokość szczeliny bankomatu ;-)

    Oczywiście taka wypłata - jako usługa - ma sens jedynie w przypadkach awaryjnych, bo
    teraz ściągają po 2 zł od każdej takiej operacji (w czasie testów było to jeszcze za
    darmo)i jest ograniczona do bankomatów zdaje się Euronetu.

    C.

  • 4. Data: 2012-10-15 14:17:27
    Od: s...@t...pl

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 14:04:26 UTC+2 użytkownik C. napisał:

> [...]
    już nie obsłuży. Limitem okazała się szerokość szczeliny > bankomatu ;-)

    Jakie dane się wpisuje w bankomacie? tylko wygenerowany w aplikacji kod wypłaty i
    kwotę, czy także numer telefonu i pin?

  • 5. Data: 2012-10-15 14:39:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 15.10.2012 14:17, s...@t...pl wrote:
> [...]
    >

    > Jakie dane się wpisuje w bankomacie? tylko wygenerowany w aplikacji kod wypłaty i

    Kod wyplaty i pin.

  • 6. Data: 2012-10-15 16:07:24
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 15 Paź, 12:25, "jerry ." <m...@g...com> wrote:
    > Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
    > regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

    OMG w końcu ten nieszczęsny przelew doczłapał, dokładnie po tygodniu,
    więc uważajcie bo lubią przetrzymywać kasę.

  • 7. Data: 2012-10-15 16:30:54
    Od: W <w...@w...pl>

    jerry . wystukał, co następuje:

    > Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
    > regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

    A nie oferują spięcia bezpośrednio karty płatniczej?

  • 8. Data: 2012-10-15 19:41:55
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 16:25:47 UTC+2 użytkownik W napisał:
    > jerry . wystuka�, co nast�puje:

    > A nie oferuj� spi�cia bezpo�rednio karty p�atniczej?

    Nie no, jeśli chodzi o karty to wszystko jest ok.

  • 9. Data: 2012-10-15 20:12:08
    Od: s...@t...pl

> [...]

    za darmo)i jest ograniczona do bankomatów zdaje się Euronetu.

    Szkoda że kod można wygenerować tylko poprzez aplikację mobilną.
    Trzeba mieć telefon przy sobie i doładowane konto SkyCash by móc wybrać gotówkę, i to
    jeszcze po potrąceniu 4 zł prowizji (2 zł to w przypadku przelewu środków ze SkyCash
    na swoje konto bankowe) A żeby szybko przelać środki na konto SkyCash to jeszcze
    trzeba zapłacić 1,9% prowizji.

    To już lepiej nosić zwykłą kartę płatniczą.

    Co innego, gdyby kod wypłaty z bankomatu można było uzyskać w sposób nie wymagający
    posiadania telefonu z aplikacją przy sobie, np. przez infolinię 0-800 z budki
    telefonicznej.

  • 10. Data: 2012-10-15 23:11:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 15.10.2012 20:12, s...@t...pl wrote:
    > Szkoda że kod można wygenerować tylko poprzez aplikację mobilną.
    > Trzeba mieć telefon przy sobie

    Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz
    toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom".