  • 1. Data: 2012-10-15 00:52:38
    Temat: Świńskie pytanie -- SMS zamiast Digiego ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jeśli przejdę w Optimie z DigiPasa na SMSy -- jak będę logował
    się na swoje świńskie konto? SMSem będę potwierdzał only lanie
    na *JEDYNE* konto pozaświńskie, zaś logować się do mej własnej
    świni będę bez udziału SMSa? Czy może także do tegoż logowania
    będzie mi potrzebny SMS z chlewa?

    Zapytanie me kieruję do praktyków -- wypowiedzi teoretyków będą
    zapewne interesujące, jednak ja ograniczyć się chcę do czytania
    tego, co napiszą mi praktykujący chlewiarze. ;)

    Jak można łatwo odgadnąć moje plany (globusy oraz mapy?) na
    tak zwaną przyszłość -- pragnę przejść z pssa Digi na SMSy,
    ale nie chcę przenieść się spod rynny -- na deszcz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-10-15 01:29:44
    Temat: Re: Świńskie pytanie -- SMS zamiast Digiego ;)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-14, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > Jeśli przejdę w Optimie z DigiPasa na SMSy -- jak będę logował
    > się na swoje świńskie konto?

    Do logowania:

    1. Nr klienta, po kliknięciu Dalej
    2. Twoje hasło, po kliknięciu Dalej
    3. Hasło przesłane SMSem

    Do przelewu:

    1. Hasło przesłane SMSem

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-10-15 01:46:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Do logowania:

    > 1. Nr klienta, po kliknięciu Dalej
    > 2. Twoje hasło, po kliknięciu Dalej
    > 3. Hasło przesłane SMSem

    > Do przelewu:

    > 1. Hasło przesłane SMSem

    Więc chyba cieszę się z tego powodu, iż w trakcie penetracji ;)
    nie doszło do uszkodzeń. ;) Po co komu SMS do logowania? Nie
    można logować się tak, jak w innych bankach? -- bez SMSa?

    Tyle zachodu (na wschodzie) z tymi DigiPassami...
    Nie można było od razu dać SMSów? Na dodatek
    tylko do lania, nie do logowania?

    -=-

    Rozumiem, żeś praktykujący. I że na własnej
    Twej skórze poznałeś zalety SMSowania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-10-15 08:07:00
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > Tyle zachodu (na wschodzie) z tymi DigiPassami...
    > Nie można było od razu dać SMSów? Na dodatek
    > tylko do lania, nie do logowania?

    Trzeba było (tzn była taka potrzeba, aby) wyprowadzić kasę do firmy
    szwagra obsługującej tokeny. Teraz się wyprowadzi do firmy
    pośredniczącej w SMSach.

    Nie wierz, że jakakolwiek transakcja na większą skalę ma inne podłoże.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 5. Data: 2012-10-15 09:58:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-14, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > Więc chyba cieszę się z tego powodu, iż w trakcie penetracji ;)
    > nie doszło do uszkodzeń. ;) Po co komu SMS do logowania? Nie
    > można logować się tak, jak w innych bankach? -- bez SMSa?

    Nie wiem.

    > Rozumiem, żeś praktykujący. I że na własnej
    > Twej skórze poznałeś zalety SMSowania.

    Tak. Aczkolwiek uznaję to za mniej upierdliwe niż noszenie
    digipassa wszędzie ze sobą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2012-10-15 13:17:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2012-10-14, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie wiem.

    > Tak. Aczkolwiek uznaję to za mniej upierdliwe niż noszenie
    > digipassa wszędzie ze sobą.

    To ja jeszcze dodam, dla tych co by chcieli wrócić do Digipasa.
    Stary nie będzie działał. Optima wysyła nowy, a my przez ten czas
    jesteśmy odcięci od kasy.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 7. Data: 2012-10-15 18:00:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" 507ba802$0$26682$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > pośredniczącej w SMSach.

    > Nie wierz, że jakakolwiek transakcja na większą skalę ma inne podłoże.

    [uczeń przerasta nauczyciela?... czyli mogę odejść z tego swiata
    w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku?... nic z tego -- apetyt
    rosnie w miarę jedzenia... uczniowie IMO muszą wyjaśnić Polakom,
    że rękami byłych pezetpeerczyków (Balcerowicza -- przykładowo)
    sprzedali swoją ojczyznę, przez co raczej tylko wybrańcy będą
    tu żyli dostatnio]

    No -- śmiała teza... Masz jakieś dowody, czy tak sobie tylko gdybasz?

    [chyba nigdzie nie użył słowa 'gdyby', ale mnie też czepiano
    się bezsensownie -- muszę naśladować w miarę dokładnie... no
    właśnie -- w jaką miarę?...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-10-15 18:03:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > To ja jeszcze dodam, dla tych co by chcieli wrócić do Digipasa.
    > Stary nie będzie działał.

    Piszą o tym wyraźnie.

    > Optima wysyła nowy, a my przez ten czas
    > jesteśmy odcięci od kasy.

    I tak część kasy krąży po orbitach... Z BePeHa do BGŻ,
    stamtąd do Mille czy EB lub Meritum... Ja gdzieś czytałem,
    że pieniądzem trzeba obracać, że bezczynny pieniądz marnuje
    się, że dewaluuje... Pewnie to obracanie daje zyski systemowi
    walutowemu, czy jak się to nazywa... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-10-15 20:37:23
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam

    > To ja jeszcze dodam, dla tych co by chcieli wrócić do Digipasa.
    > Stary nie będzie działał. Optima wysyła nowy, a my przez ten czas
    > jesteśmy odcięci od kasy.

    Czyli stary Digipass można wyrzucić. W ramach eksperymentu wyciągnąłem
    baterię
    i jak się można było domyśleć już nie nie działa. Uruchamia się, ale z
    samymi zerami albo z napisem "LOCK NEW PIN CONF" i samymi FFFFFFFF.

    Od taka ciekawostka :)

    Damian

  • 10. Data: 2012-10-15 22:23:33
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Do logowania:

    >1. Nr klienta, po kliknięciu Dalej
    >2. Twoje hasło, po kliknięciu Dalej
    >3. Hasło przesłane SMSem

    >Do przelewu:

    >1. Hasło przesłane SMSem

    To już nie jest optimum zabezpieczeń, to szczyt głupoty. Należy dodać, że
    hasło z sms-a to 8 liter małych i dużych i cyfry. Ni h..... nie da rady
    wpisać za jednym zamachem, tylko po kawałku, w 3-4 etapach. Znaki specjale
    NIESTETY nie występują.