  • 1. Data: 2012-10-15 17:29:31
    Temat: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Od: p...@o...pl

    Witam.Bardzo proszę osoby które zostały okradzione w okresie od połowy września do
    chwili obecnej o jakiekolwiek informacje w tej sprawie...jeśli by znalazł się jakiś
    prawnik który mógłby nam pomoc prosimy o kontakt.Nasza strona na facebooku to:
    https://www.facebook.com/pages/Okradzeni-klienci-mba
    nku/113978242089497 Nawet jeśli tylko byście rozpowszechnili nas profil gdziekolwiek
    się da,aby wszystkie osoby poszkodowane się zgłaszały...Dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-10-15 17:50:03
    Temat: Re: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-15 17:29, p...@o...pl pisze:
> [...]
    się da,aby wszystkie osoby poszkodowane się zgłaszały...Dziękuję i pozdrawiam.

    To nie mbank tylko wirus w komputerze, ale winny jest oczywiście bank...

    Czasem mam wrażenie, że powszechny dostęp do internetu bez obowiązkowych
    szkoleń z zakresu bezpieczeństwa to nie jest najszczęśliwszy pomysł...

  • 3. Data: 2012-10-15 17:59:52
    Od: dato <d...@w...pl>

    banki rządzą światem, nie chce mieć nic wspólnego z bankami, oczy mi się
    otworzyły jak parę lat temu oglądnąłem w sieci materiał "pieniądze jako
    dług" - tobie też radzę

  • 4. Data: 2012-10-15 18:53:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@o...pl wrote:
    > Bardzo proszę osoby które zostały okradzione w okresie od połowy września do chwili
    obecnej o jakiekolwiek informacje w tej sprawie...

    ukradziono mi radio w samochodzie.

    gdzie mam sie zglosic?

  • 5. Data: 2012-10-15 20:29:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 15 Oct 2012 11:53:59 -0500, witek napisał(a):

    chwili obecnej o jakiekolwiek informacje w tej sprawie...

    > ukradziono mi radio w samochodzie.
    > gdzie mam sie zglosic?

    Na facebooka. Załóż grupę "okradzeni klienci Skody" czy coś.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2012-10-15 23:10:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Oct 2012 20:29:31 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Na facebooka. Załóż grupę "okradzeni klienci Skody" czy coś.

    A 127 osób kliknie i potwierdzi, że lubi to! :]

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-10-16 08:31:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2012 17:29, p...@o...pl pisze:
    > Witam.Bardzo proszę osoby które zostały okradzione w okresie od połowy września
    > do chwili obecnej o jakiekolwiek informacje w tej sprawie...jeśli by znalazł się
    > jakiś prawnik który mógłby nam pomoc prosimy o kontakt.

    Prawnik to wam się przyda (nie na wiele, ale może coś lżejszego
    wynegocjuje) jak mBank was pozwie (i słusznie) o naruszenie dobrego imienia.

    Jeśli jakiś idiota pozwala trojanom zalęgnąć się w swoim komputerze, to
    jakim cudem jest to wina banku??

  • 8. Data: 2012-10-16 08:41:17
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ----------
    Zainteresowałem się, chciałem przeczytać, ale się nie da bo jakieś, nie
    dające się zamknąć, okno oczekuje rejestracji lub logowania - co za dziwna
    strona.
    Chyba lepiej takie informacje zamieszczać tam, gdzie bez trudu można je
    przeczytać.
    P.G.

  • 9. Data: 2012-10-16 08:55:59
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-10-16 08:41, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > strona.
    > Chyba lepiej takie informacje zamieszczać tam, gdzie bez trudu można je
    Nie masz konta na fejsie??? To ... to ... to Ciebie w ogóle nie ma! :->

    Maciek

  • 10. Data: 2012-10-16 09:19:12
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Nie masz konta na fejsie??? To ... to ... to Ciebie w ogóle nie ma! :->

    Jakoś mnie to wcale nie martwi, że mnie nie ma ;-).
    Miałem kiedyś zamiar zajrzeć do Naszej Klasy ale zanim się zebrałem to
    podobno wyszła z mody więc już nie mam zamiaru.
    Tym razem jestem o krok dalej bo już raz zajrzałem (przed chwilą) no i w
    pierwszym podejściu wyrobiłem sobie jak najgorszą opinię.

    Zainteresowało mnie to, bo jakiś tydzień temu żona mi powiedziała, że po
    zrobieniu płatności m-Transferem pojawiło się jakieś okno, że niby coś się
    nie udało. Ale, że odcisk palca się nie zgadzał to je zamknęła. No i
    zastanawiałem się, czy to może jakiś wirus, czy może prawdziwe okno ale nie
    mBanku tylko tego komu było płacone.

    A w sąsiednim wątku się narzeka, że do logowania potrzebny Digipass....
    P.G.