  • 1. Data: 2004-01-21 18:55:49
    Temat: Allegro i mbank - więcej oszustów
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Dzięki kiepskiej kontroli danych klientów ww. instytucje stają się
    narzędziem w rękach oszustów. Pewnie niedługo zajmą się tym media.
    Zainteresowanym polecam lekturę forum Allegro (kafejki).

    np:
    http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=278&i=34015&
    v=&t=34015

    List ten prosze traktować ostrzeżeniem dla uczciwych klientów i apelem do
    obu firm : ruszcie głową i innymi częsciami ciała i coś z tym zróbcie!
    zależy mi na funkcjonowaniu tego duetu.

  • 2. Data: 2004-01-21 20:43:24
    Temat: Re: Allegro i mbank - więcej oszustów
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > List ten prosze traktować ostrzeżeniem dla uczciwych klientów i apelem do
    > obu firm : ruszcie głową i innymi częsciami ciała i coś z tym zróbcie!

    Rewelacja. Teraz bede na allegro duzo bardziej ostrozny. Ale przekret (dla
    nie znajacych Cieszyna) byl przygotowany znakomicie.

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-21 21:01:14
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Rewelacja. Teraz bede na allegro duzo bardziej ostrozny. Ale przekret (dla
    > nie znajacych Cieszyna) byl przygotowany znakomicie.

    ciekawe czy klienta, ktory zrobil przewale zlapia, ale skoro byl tak
    perfekcyjny
    to prawdopodobnie o wszystkim pomyslal....

    dobrze, ze chociaz konto mu juz zablokowali
    a swoja droga jezeli kupujacy widzi, ze gosc ma kilkanascie negatywow
    wystawionych w ostatnim czasie to po co jesczze wplaca takiemu
    kase na konto ? zupelnie tych ludzi nie rozumiem

    poza tym allegro dosc liberalnie podchodzi do roznej masci oszustow
    i kombinatorow, tez zostalem oszukany przez jednego lebka, ale pomimo
    zgloszenia tego obsludze serwisu nawet mu konta nie zablokowali
    i dziala nadal; omijajcie z daleka usera: Yapan_M to zwykly zlodziej

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 4. Data: 2004-01-21 22:25:03
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > sluchaj w pewnym momencie ten czlowiek mial 70 pare pozytywow i ANI
    JEDNEGO
    > negatywa. wszystkie negatywy praktycznie zebrane w kilka dni kiedy sie
    > zwinal.
    >

    > pozdro
    > Jarek Krochmalski

    oki, nie mialem na mysli tego klienta, ktory kupil jak kolo mial duzo
    negatywow na koncie
    tylko tych, ktorzy pomimo wielu powaznych negatywnych opinii nadal w to
    brneli

    --
    pozdrawiam
    Bob