  • 1. Data: 2002-01-17 22:06:22
    Temat: Wycena funduszy wg nowych zasad ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Dziasiaj na stronie DWS znalazłem takie info:

    ////Uwaga! Wycena funduszy

    DWS Polska TFI S.A. uprzejmie informuje, że
    zgodnie
    z rozporządzeniem Ministra Finansów od 1 stycznia
    2002 cena jednostki uczestnictwa w dniu wyceny
    jest wyznaczana w oparciu o dane z dnia
    poprzedniego./////

    Muszę przyznać że wcześniej sam zauważyłem brak
    korelacji między wynikami na giełdzie np. wig 20 z
    tymi podawanymi przez dws akcji czy a+
    Nie bardzo rozumiem istoty tego ministerialnego
    pomysłu a wręcz uważam że takie opóźnienie np. w
    przypadku podejmowania decyzji co konwersji między
    funduszmai czy zakupu jednostek akcji jest
    szkodliwe dla inwestora.
    Czy zasada dokonywania wyeny na podstawie danych z
    tego samego dnia była zła, fundusze się
    niewyrabialy (nic takiego nie stwierdziłem) ?

    Sark