  • 1. Data: 2002-01-17 20:36:59
    Temat: PKO BP ma z duzo klientow
    Od: "Valdi" <w...@i...net.pl>

    Opłaty za wszelkie wpłaty na konta do innych banków, płatności za Lukasa,
    prąd, gaz, komórki itp uważane jako druki niestandardowe i są podniesione aż
    o 50 %.
    Nawet standardowy druk wpłaty z nadrukowanym kodem paskowym jest uważany za
    NIESTANDARDOWY.
    Opłata w banku za standard 4,50 lub 6,75 za niestandard a w ajencjach PKO
    3,00 lub 4,50.
    Chyba mają za dużo operacji i chcą się pozbyć klientów.
    Valdi.

  • 2. Data: 2002-01-17 20:51:09
    Temat: Re: PKO BP ma z duzo klientow
    Od: "addw" <a...@w...pl>

> [...]
    >3,00 lub 4,50.
    >Chyba mają za dużo operacji i chcą się pozbyć klientów.

    W zupełności się zgadzam, szarogęszą się jakby byli jedynymi
    wszystkowiedzącymi. Rezygnuję z ich usług, szukam dobrego eBanku, może ktoś mi
    coś poleci?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-01-18 08:01:05
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Chyba mają za dużo operacji i chcą się pozbyć klientów.

    W koncu!!! moze dzieki temu zmienia sie w bank, a nie w instrytucje do
    oplacania wszelakich rachunkow.
    nie moge zrozumiec ludzi ktorzy z pliczkami przeroznych rachunkow nie dosc
    ze stoja w kolejkach (i to bardzo czesto dlugich), to jeszcze bula po pare
    zloty prowizji od sztuki za ich zaplacenie. Na dodatek jeszcze glownie przez
    nich w PKO BP sa nonstop kolejki i stad ten bank ma tak parszywa opinie.

    pzdr

    matt

  • 4. Data: 2002-01-18 08:03:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik addw <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...

    Klienci PKO BP (ci myslacy) juz dawno placa takie pierdoly przy uzyciu
    zlecenia stalego lub polecenia zaplaty - bez kolejek i ZA DARMO.
    W ostatecznosci placa to PRZELEWEM ze swojego konta a to kosztuje 2,00zl
    "Nie swoich" pozbywaja sie wszystkie banki w ten sam sposób i bardzoe
    dobrze.

    ePKO BP ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-01-18 17:30:58
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam

> [...]
    > ze stoja w kolejkach (i to bardzo czesto dlugich), to jeszcze bula po pare
    > zloty prowizji od sztuki za ich zaplacenie.

    A ja tylko dodam, ze robia to zwykle ostatniego dnia platnosci, gdyz dzieki
    temu "zarabiaja na kapitale"....

    pozdrawiam
    Konrad