  • 1. Data: 2002-01-17 22:25:03
    Temat: przelew USD
    Od: "kawu" <k...@i...pl>

    witajcie bankowcy
    bardzo was prosze o porade jak najtaniej wyslac 800 USD do hameryki (z
    jakiego banku?)
    AFAIR kiedys najtancze bylo zmylenium ale "wypadlem z obiegu".
    thank you from the mountain ;)

    kawu

  • 2. Data: 2002-01-17 22:30:13
    Temat: Re: przelew USD
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "kawu" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiego banku?)
    > AFAIR kiedys najtancze bylo zmylenium ale "wypadlem z obiegu".

    W Kredyt Banku można wykupić czek banku 1st Chase Manhattan czy jakoś tak.
    Tak moja firma płaciła za moje mieszkanie w stanach.

    KZ

  • 3. Data: 2002-01-17 22:39:38
    Od: "kawu" <k...@i...pl>

    > W Kredyt Banku można wykupić czek banku 1st Chase Manhattan czy jakoś tak.
    > Tak moja firma płaciła za moje mieszkanie w stanach.

    a ta kasa leciala do wlasnie tego banku? ja mam wplacic do:
    Federal Reserve Bank
    Bank of Hydro
    Routing (SWIFT) number 103105394

    tez dojdzie?

    kawu

  • 4. Data: 2002-01-17 22:49:10
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kawu" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a27jtu$p4t$1@news.tpi.pl...

    > ja mam wplacic do:
    > Federal Reserve Bank

    no nieżle, nieżle :-))

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-18 08:53:53
    Od: "kawu" <k...@i...pl>

    > no nieżle, nieżle :-))

    ty sie smiej (BTW moja reakcja byla taka sama:) ) ale na serio mam problem
    bo musze to dzisiaj puscic a nie wiem jak najtaniej :(

    kawu

  • 6. Data: 2002-01-18 13:47:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "kawu" <k...@i...pl> writes:

    > a ta kasa leciala do wlasnie tego banku? ja mam wplacic do:
    > Federal Reserve Bank
    > Bank of Hydro
    > Routing (SWIFT) number 103105394

    Jesli musisz im to wyslac przelewem, to coz. Czek zwykle wysyla sie
    poczta, to trwa pare dni.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-01-19 10:29:33
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    > a ta kasa leciala do wlasnie tego banku? ja mam wplacic do:

    Nie bardzo - czek wziąłem w kieszeń i oddałem szefowej osiedla o ona sobie
    go już później realizowała gdziekolwiek.

    KZ

  • 8. Data: 2002-01-20 03:22:28
    Od: "kawu" <k...@i...pl>

    ok dzieki wam bardzo ale juz poslalem. gdyby ktos potrzebowal na przyszlosc
    to najtaniej jak mi sie udalo znalezc jest w pko bp. do 2kUSD koszt 50 pln i
    nie trzeba posiadac konta w ww.

    pozdrawiam
    kawu