  • 1. Data: 2002-01-17 20:55:10
    Temat: Multikonto jestem i VC
    Od: "MaD" <m...@s...pl>

    Przy otwieraniu multikonta jestem powiedziano mi
    ze VC dostane po przedstawieniu 3 miesiecznej
    historii z innego konta z wplatami 1000zl miesiecznie.
    Zamowilem taka historie w mbanku i przychodze
    do multi i dowiaduje sie ze potrzeba 6 miesiecy.
    Jak widac wszystko trzeba samemu sprawdzic.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-01-17 22:29:03
    Temat: Re: Multikonto jestem i VC
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "MaD" <m...@s...pl>
> [...]
    > Zamowilem taka historie w mbanku i przychodze
    > do multi i dowiaduje sie ze potrzeba 6 miesiecy.
    > Jak widac wszystko trzeba samemu sprawdzic.

    Ja przyszedłem i się dowiedziałem, że historia z innego banku, to
    owszem jest brana pod uwagę, ale w przypadku chęci wzięcia kredytu :)
    Natomiast w przypadku VC, to koniecznie trzeba mieć konto 3 miesiące i
    wpływy 1k i żadna historia niczego nie zmienia.

    A w ogóle, to pewnej rzeczy nie rozumiem. Wysłałem wniosek o założenie
    konta - przez internet. Zaczęło mi się jednak spieszyć i chciałem
    wszystko szybko zakończyć, więc poszedłem do oddziału i miałem
    nadzieję, że anulują wniosek internetowy i podpiszę umowę na miejscu.
    Niestaty dysponentka poinformowała mnie, że jest to niemożliwe i muszę
    dokończyć wszystko tak jak zacząłem. Cóż trudno - następnego dnia
    mieli dzwonić (wcześniej mnie nie zastali), więc uznałem, że jakoś to
    przeżyję. Do 20:30 nie zadzwonili, więc sam to zrobiłem, uaktywniłem
    rachunek, kanały zdalne i zamówiłem TANy.
    I kompletnie nie rozumiem, dlaczego nie można było anulować mojej
    dyspozycji w oddziale i załatwić wszystkiego tam na miejscu. Tzn. mam
    wrażenie, że można było, ale nie chciało mi się kłócić, a poza tym
    nie byłem o tym przekonany.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2002-01-18 09:52:29
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

> [...]
    > Natomiast w przypadku VC, to koniecznie trzeba mieć konto 3 miesiące i
    > wpływy 1k i żadna historia niczego nie zmienia.

    Zgadza sie. Po 3 miesiacach wplywow po 1000 zl zadzwonilem i telefonicznie
    zamowilem VC. Nastepnego dnia obciazyli mi rachunek, czyli zweryfikowali
    poprawnie. Karta w drodze.

    -- Kaszpir

  • 4. Data: 2002-01-18 16:34:37
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

    > Zgadza sie. Po 3 miesiacach wplywow po 1000 zl zadzwonilem i telefonicznie
    > zamowilem VC. Nastepnego dnia obciazyli mi rachunek, czyli zweryfikowali
    > poprawnie. Karta w drodze.

    A na mnie nie chcą zarobić 25 PLN rocznie...
    Po zamówieniu karty zadzwonił Pan i mówi mi, że owszem mam wpływy >1000
    miesięcznie przez 3 miesiące, ale te pieniądze albo to od razu przelewam (do
    mbanku) lub wypłacam w bankomacie. To pytam od czego jest ror? I przecież ta
    karta jest tylko debetowa.
    Pan powiedział, że papiery przekaże jakiejś Pani i że mają jeszcze
    oddzwonić...

    Zobaczymy co z tego będzie...

    --
    Pozdr,
    Paul.

  • 5. Data: 2002-01-18 16:41:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski"
    > Zgadza sie. Po 3 miesiacach wplywow po 1000 zl

    Czyli jak to jest dokładnie? Wystarczy, że pierwszego dnia trzeciego
    miesiąca wpłynie kolejny raz tysiąc czy dopiero po upływie trzech
    miesięcy (oczywiście w każdym wpływa min. tysiąc) można zamawiać
    kartę?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2002-01-18 17:03:37
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

> [...]
    > miesiąca wpłynie kolejny raz tysiąc czy dopiero po upływie trzech
    > miesięcy (oczywiście w każdym wpływa min. tysiąc) można zamawiać

    Ja kiedyś spytałem się mailem i otrzymałem:
    Szanowny Panie,
    Pragnę Pana poinformować, że aby otrzymać kartę VISA Classic do
    rachunku studenckiego Multikonto JESTEM należy spełnić następujące warunki:
    1. Klient posiada otwartą w rachunku linię kredytową z limitem, co najmniej
    1000zł lub
    2. Klient posiada rachunek przynajmniej 3 miesiące i w przeciągu ostatnich 3
    miesięcy na rachunek wpływała regularnie kwota nie mniejsza niż 1000zł
    (liczą się wszystkie wpływy w danym miesiącu łącznie) lub
    3. Klient przedstawia historię swojego rachunku w innym banku z ostatnich 6
    miesięcy prowadzenia tego rachunku i z historii tej wynika, że na rachunek
    ten regularnie w każdym miesiącu wpływały środki w kwocie nie mniejszej niż
    1000zł.
    Przypomnę również, że opłata za wydanie karty VC wynosi w przypadku
    MultiKonta Jestem 25zł. Karta ważna jest 1 rok.

    Z poważaniem
    Dorota Jóźwiak
    Multibank

  • 7. Data: 2002-01-19 10:24:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Paul" <p...@p...pl> wrote in message
    > Ja kiedyś spytałem się mailem i otrzymałem:
    > Szanowny Panie,
    > Pragnę Pana poinformować,

    [ciach wyjaśnienia]

    Ok. To rozwiewa moje wątpliwości. A pani w Oddziale we Wrocławiu
    powinna w takim razie się douczyć :>

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2002-01-19 10:25:44
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Paul" <p...@p...pl>
> [...]
    >1000
    > miesięcznie przez 3 miesiące, ale te pieniądze albo to od razu przelewam (do

    Trzeba było mu powiedzieć, że jak dostaniesz kartę, to się to zmieni
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2002-01-19 21:14:22
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Natomiast w przypadku VC, to koniecznie trzeba mieć konto 3 miesiące i
    > wpływy 1k i żadna historia niczego nie zmienia.

    8-)) A to ciekawe... bo ja dostałem na podstawie histori rachunku z innego
    banku bez najmniejszych problemów!
    [i to najpierw VC a później linię kredytową ;-)]

    Pzdr
    marcin