  • 1. Data: 2005-06-15 11:02:11
    Temat: Wpływ na konto połączony z www
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

    jakie konto w jakim banku umozliwia sprawdzenie wplywu przez np. skrypt php
    lub podobny sposob?
    chcialbym podpiac takie konto pod sklep internetowy sprzedajacym jeden
    program komputerowym, ktory kosztuje np. 1 zl, zainteresowany klient
    wypelnia na stronie sklepu formularz i otrzymuje kod ( do tytulu wplaty).
    po wplywie 1 zl na moje konto skrypt automatycznie porownuje tytuł wpłaty
    (kod) z kodem otrzymanym po wypelnieniu formularza i jesli wszystko sie
    zgadza, skrypt wysyla zidentyfikowanemu klientowi plik na e-mail.

    maciek

  • 2. Data: 2005-06-15 11:05:59
    Temat: Re: Wpływ na konto połączony z www
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    PayU - www.payu.pl

  • 3. Data: 2005-06-15 11:49:41
    Od: zet <z...@z...pl>

    Krystek wrote:

    > PayU - www.payu.pl
    Jeszcze dodam, że PayU ma generator prostych kodów html które można dodać
    do swojej strony. Kliknięcie na nim powoduje automatyczne przejście
    naprzód do strony PayU gdzie odbiorca płatności (sklep) jest automatycznie
    rozpoznany, a następnie przenosi się połączenie na stronę polcard gdzie
    podaje się numer karty do zapłaty. Kupujący nie musi wtedy nic podawać z
    kodu danej transakcji czy danych sklepu.

  • 4. Data: 2005-06-15 12:23:30
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> writes:

    > PayU - www.payu.pl

    Takoż platnosci.pl i coś tam jeszcze. Ale to nie są metody
    monitorowania wpływów przelewowych tylko specyficzne sposoby płacenia.

    Insza inszość, że oferowane przez te serwisy funkcje mogą do
    premiowanego dostępu do weba być przydatne. Zwykły przelew bankowy nie
    jest online, może iść parę godzin a nawet przyjść na drugi dzień!

  • 5. Data: 2005-06-15 12:58:16
    Od: zet <z...@z...pl>

    > Insza inszość, że oferowane przez te serwisy funkcje mogą do
    > premiowanego dostępu do weba być przydatne. Zwykły przelew bankowy nie
    > jest online, może iść parę godzin a nawet przyjść na drugi dzień!

    Nie wiem czy przez PayU jest szybciej. Natychmiast to oni mogą dać jedynie
    potwierdzenie transakcji ale wpływ będzie po 24 godzinach. Zanim wpływ
    nastąpi kupujący może jakoś odwołać transakcję. Ktoś tu pisał niedawno o
    takim przypadku.

  • 6. Data: 2005-06-15 12:59:47
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    Allpay.pl

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2005-06-15 13:04:11
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    zet <z...@z...pl> writes:

> [...]
    > godzinach. Zanim wpływ nastąpi kupujący może jakoś odwołać
    > transakcję. Ktoś tu pisał niedawno o takim przypadku.

    Nie pamiętam już który z tych serwisów (payu.pl, allpay.pl czy
    platnosci.pl) ale któryś miał opcję gwarantowanych przelewów, gdy
    ryzyko serwis brał na siebie (za zwiększoną prowizję of course).

    A przypadkiem cofnięcia pieniędzy jest pewnie zareklamowanie
    transakcji.

  • 8. Data: 2005-06-15 13:24:12
    Od: "As" <....@p...onet.pl>

> [...]
    > (kod) z kodem otrzymanym po wypelnieniu formularza i jesli wszystko sie
    > zgadza, skrypt wysyla zidentyfikowanemu klientowi plik na e-mail.

    Coś podobnego oferuje:
    http://www.przelewy24.pl
    Obsługuje skutecznie (przynajmniej w moim przypadku :-) płatności za
    tlenofon.
    A.S.

  • 9. Data: 2005-06-15 13:27:14
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości
    skrypt
    > wplaty).
    > wpłaty

    w tym przypadku dochodzi prowizja srednio 3 %
    a jak ktos ma konto w pko, lub innym, ktorego nie obsluguje allpay, payu.
    Jesli ktos zaplaci przez poczte polska...?

    Maciek

  • 10. Data: 2005-06-15 14:03:49
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > a jak ktos ma konto w pko, lub innym, ktorego nie obsluguje allpay, payu.

    W jakim sensie nie obsługuje? Jako płatnika czy jako odbiorcy płatności?

    Na allpay, payu czy platnosci można o płacić kartą więc płatnik z
    dowolnego banku o ile ma kartę pozwalającą na płacenie w internecie
    sobie poradzi. A wypłata do odbiorcy jest zwykłym przelewem.