  • 1. Data: 2005-06-15 09:15:24
    Temat: RRSP wyliczenia
    Od: Lol_ek <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Chciałbym zgłębić swoją wiedzę na temat RRSP
    Najistotniejsze dla mnie informacje to wzory do wyliczania wyżej
    wspomnianej wartości, najlepiej opatrzone przykładami.

    Szukałem już w kilku księgarniach książek nawiązujących do tej tematyki,
    jednak bezskutecznie. Być może wynika to z mojej nieznajomości tematu.
    Co prawda znalazłem w internecie " Ustawe o Kredycie Konsumenckim " oraz
    kilka wzorów na " szybkie oszacowanie " RRSP jednak brak w nich pełnego
    opisu wzorów, bez którego niestety nie jestem w stanie sobie poradzić.

    Proszę o informacje, z którą z góry dziękuje.

    Michał