    From: zet <z...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpływ na konto połączony z www
    Date: Wed, 15 Jun 2005 13:49:41 +0200

    Krystek wrote:

    > PayU - www.payu.pl
    Jeszcze dodam, że PayU ma generator prostych kodów html które można dodać
    do swojej strony. Kliknięcie na nim powoduje automatyczne przejście
    naprzód do strony PayU gdzie odbiorca płatności (sklep) jest automatycznie
    rozpoznany, a następnie przenosi się połączenie na stronę polcard gdzie
    podaje się numer karty do zapłaty. Kupujący nie musi wtedy nic podawać z
    kodu danej transakcji czy danych sklepu.