    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpływ na konto połączony z www
    Date: Wed, 15 Jun 2005 14:23:30 +0200

    Krystek <k...@p...space.mailbox> writes:

    > PayU - www.payu.pl

    Takoż platnosci.pl i coś tam jeszcze. Ale to nie są metody
    monitorowania wpływów przelewowych tylko specyficzne sposoby płacenia.

    Insza inszość, że oferowane przez te serwisy funkcje mogą do
    premiowanego dostępu do weba być przydatne. Zwykły przelew bankowy nie
    jest online, może iść parę godzin a nawet przyjść na drugi dzień!