  • 1. Data: 2005-06-06 19:17:02
    Temat: jak najtaniej wpłacać do mBanku?
    Od: a...@o...pl

    niedawno zacząłem korzystać z konta osobistego w mBanku i planuję otworzyć
    konto firmowe w mBanku: zero za założenie, za prowadzenie, za przelewy do US
    i ZUS, a na prywatnym ekoncie zero za wydanie i utrzymanie karty bankomatowej
    oraz za wypłaty z bankomatów banku zachodniego, oraz wpłaty na firmowe. Do pełni
    szczęścia brakuje tylko możliwości bezprowizyjnej możliwości wpłacania gotówki.
    Najbliższy wpłatomat 150 km od domu, więc odpada. Na koncie osobistym inteligo
    przelewy do mBanku kosztują 0,99 zł i wloką się niemiłosiernie, nawet 54 godziny

    Zastanawiam się nad założeniem jakiegoś innego konta internetowego, skąd można
    wpłacać bezprowizyjnie do mBanku, nie płacąc za wpłaty w kasie, za otworzenie i
    prowadzenie konta, które służyłoby tylko do wpłat na mBank.

    czy możecie polecić mi taki bank?

  • 2. Data: 2005-06-06 19:42:10
    Temat: Re: jak najtaniej wpłacać do mBanku?
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    otworzenie i
    > prowadzenie konta, które służyłoby tylko do wpłat na mBank.

    Ja mam e-Konto PRO w Lukasie własnie do wpłat. Jest tylko jedno ale zeby
    bylo calkiem bezplatne. Saldo na koncie lub lokata na min 5 tyś

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 3. Data: 2005-06-06 19:50:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    inteligo
    > przelewy do mBanku kosztują 0,99 zł i wloką się niemiłosiernie, nawet 54

    Boszsz, co za bzdura.
    Rozumiem, że w tych 54 godzinach jest sobota i niedziela?
    Wszystkie banki tak mają...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-06-06 22:54:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 6 czerwca 2005 21:42, gdy Marcin_P. napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    >>

    > Ja mam e-Konto PRO w Lukasie własnie do wpłat. Jest tylko jedno ale zeby
    > bylo calkiem bezplatne. Saldo na koncie lub lokata na min 5 tyś

    Całkiem za darmo jest zwykłe e-konto (nie PRO). Ja go używam do wpłacania do
    mBancka.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2005-06-07 16:40:23
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Całkiem za darmo jest zwykłe e-konto (nie PRO). Ja go używam do wpłacania
    do
    > mBancka.

    Zgadza sie. Też kiedys mialem zwykle, ale wkurzalo mnie co jakis czas
    dzwonienie do nich i dodawanie nowego odbiorcy :)
    ( nie mialem jeszcze rachunku w mBanku)

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 6. Data: 2005-06-09 19:32:08
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 7 czerwca 2005 18:40, gdy Marcin_P. napisał(a) coś na
> [...]

    > Zgadza sie. Też kiedys mialem zwykle, ale wkurzalo mnie co jakis czas
    > dzwonienie do nich i dodawanie nowego odbiorcy :)

    Ale pytanie było o wpłacanie do mBanku. Więc wystarczy raz dodać sobie ten
    mBank i już.

  • 7. Data: 2005-06-12 19:32:39
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > wpłacać bezprowizyjnie do mBanku, nie płacąc za wpłaty w kasie, za otworzenie i
    > prowadzenie konta, które służyłoby tylko do wpłat na mBank.

    Raiffeisen, Lukas <-- darmowe prowadzenie, darmowe przelewy przez net.

    Jak chcesz, to mozesz skozysac z promocji BPH za darmo prowadzenia, ale odradzam
    - kiedys z ciebie sciagna kase...