  • 1. Data: 2004-04-13 22:20:13
    Temat: Wlasnie stracilem dziewictwo....
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    ... i zapłaciłem pierwszy raz ze przelew w mBanku.

    Moje oczy lzawia, moje serce krwawi i bol straszliwy odczuwam....

    Nigdy wiecej !!!

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2004-04-13 23:05:29
    Temat: Re: Wlasnie stracilem dziewictwo....
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał:
    > ... i zapłaciłem pierwszy raz ze przelew w mBanku.
    >
    > Moje oczy lzawia, moje serce krwawi i bol straszliwy odczuwam....
    >
    > Nigdy wiecej !!!

    Do czasu ;-) Ja tam konta w mBanku nie likwiduję. Przydaje się chociażby
    przy płaceniu mTransferem za usługi / towary albo wpłacaniu osobom /
    instytucjom, które mają w nim konto.

    K.

  • 3. Data: 2004-04-14 01:12:04
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > ... i zapłaciłem pierwszy raz ze przelew w mBanku.

    http://www.mabor.com.pl/CPM_2.htm

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2004-04-14 05:51:22
    Temat: Re: Wlasnie stracilem dziewictwo...może to i lepiej?
    Od: "Kamil Mouse" <m...@i...net.>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c5hp02$isq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ... i zapłaciłem pierwszy raz ze przelew w mBanku.
    >
    > Moje oczy lzawia, moje serce krwawi i bol straszliwy odczuwam....

> [...]

    by ` zdura

    mBank jest jak mafia, można tylko wejść, nie ma wyjścia,
    a tak na poważniej, to było oczywiste że mbank będzie musiał w końcu zacząć
    pobierać jakieś opłaty, mi to wcale nie przeszkadza i powiem Wam że nie
    wyobrażam sobie abym znowu z każdą sprawą miał "dymać" do błękitka (BPH),
    gdzie opłat za prowadzenie NIGDY nie pokryły moje odsetki !
    mBank rulez ;~)

    ~~~~~~~~
    c@m

  • 5. Data: 2004-04-14 06:41:31
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i $$Szalony_Kapelusznik$$ wygrazmolil(a):

    > ... i zapłaciłem pierwszy raz ze przelew w mBanku.
    >
    > Moje oczy lzawia, moje serce krwawi i bol straszliwy odczuwam....
    >
    > Nigdy wiecej !!!

    A czemoz mialoby byc inaczej...? bezplatne przelewy mialy byc tu
    programem rozwoju tego banku. Tego mozna bylo sie spodziewac wczesniej
    czy pozniej, i tak bedzie z kazdym wchodzacym na nasz rynek bankiem.
    Za darmo nic nie ma wiecznie, w szczegolnosci w mBanku, gdzie konta ma
    wiele podrostkow tylko po to by wykonywac przelewy za Allegro, nie
    lokujac zadnych pieniedzy.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 6. Data: 2004-04-14 11:23:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 14 Apr 2004 07:51:22 +0200, w <c5ijiv$6e1$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Kamil
    Mouse" <m...@i...net.> napisał(-a):

> [...]
    > wyobrażam sobie abym znowu z każdą sprawą miał "dymać" do błękitka (BPH),
    > gdzie opłat za prowadzenie NIGDY nie pokryły moje odsetki !

    Rozumiem, że dla ciebie świat banków kończy się na BPH i mBanku? ;>

  • 7. Data: 2004-04-15 13:36:46
    Od: "Kamil Mouse" <m...@i...net.>

    Użytkownik "Radosław Popławski" napisał;

    <cut>
    > mBank rulez ;~)

    Rozumiem, że dla ciebie świat banków kończy się na BPH i mBanku? ;>

    przecież to nie są darmowe konta pocztowe które można zakladać codziennie,
    BPH mnie rozczarował mBank jest OK, co mi więcej potrzeba ?
    ~~~~~~~~
    c@m

  • 8. Data: 2004-04-15 16:09:15
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > przecież to nie są darmowe konta pocztowe które można zakladać codziennie,
    > BPH mnie rozczarował mBank jest OK, co mi więcej potrzeba ?

    Oj... mozesz sie mylic :-)
    Dla przecietnego czytelnika pl.biznes.banki zalozenie nowego
    rachunku czy wyrobienie nowej karty to czynnosc podobna do
    mycia zebow albo zjedzenia sniadania ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl