  • 1. Data: 2004-04-13 18:00:14
    Temat: Lukasie, opamiętaj si
    Od: "Figaro" <l...@w...pl>

    Od godziny nie mogę otworzyć strony logowania do Lukasa. Nie pierwszy to już
    raz :(

  • 2. Data: 2004-04-13 19:16:07
    Temat: Re: Lukasie, opamiętaj si
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Figaro" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od godziny nie mogę otworzyć strony logowania do Lukasa. Nie pierwszy to
    już
    > raz :(

    hi hi - sorki - ale twoj mail wyglada jakbys kierowal go do sciany placzu
    :-))
    mam nadzieje ze chociaz jego wyslanie zostalo wysluchane/wyczytane przez
    stworce ;-))

  • 3. Data: 2004-04-13 20:44:25
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :-))
    > mam nadzieje ze chociaz jego wyslanie zostalo wysluchane/wyczytane przez

    No to ja też dołączę :-) a raczej ;-( i skieruję ten email do ściany
    płaczu.
    Niestety ale LukasBank odwala straszną chałturę tym swoim dostępem do konta
    przez Internet. Po paru miesiącach użytkowania eKONTO Pro stwierdzam, że
    poziom usługi jest żenujący. O ile kiedyś interfejs użytkownika był dobry -
    porównując go np.: do starego SEZ@MA z BPH to teraz zaczyna powoli zostawać
    w tyle za innymi bankami a choćby za wspomnianym SEZ@MEM który po "liftingu"
    i wielu bólach funcjonuje jak należy. Wg mnie przyszedł czas na jakieś
    zmiany.
    Dostęp do konta w Lukasie określiłbym jako quasi online bo trzeba sobie
    zaktualizować stan żeby wiedzieć jaki jest w danej chwili, ale w obecnej
    sytuacji jest typu offline :-(
    Jak tak dalej pójdzie to będzie trzeba rozglądnąć się za czymś nowym

  • 4. Data: 2004-04-15 22:46:10
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]
    > zmiany.

    > Jak tak dalej pójdzie to będzie trzeba rozglądnąć się za czymś nowym

    To czekaj, trwa wdrożenie 2 nowych centralnych systemów.
    Bankowy ma być gotowy na 01/2005(informacje prasowe).

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-04-16 15:22:17
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    d...@p...onet.pl <d...@p...onet.pl> wrote:
    > ...a choćby za wspomnianym SEZ@MEM który po "liftingu"

    > To czekaj, trwa wdrożenie 2 nowych centralnych systemów.
    > Bankowy ma być gotowy na 01/2005(informacje prasowe).

    Możesz podać jakieś bardziej szczegółowe info, ew. linki?
    Dzięki
    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    Alkohol nadużywał umiarkowanie.

  • 6. Data: 2004-04-16 17:48:24
    Od: d...@p...onet.pl

    http://banki.prnews.pl/index.php/display,3526

    http://banki.prnews.pl/index.php/display,3916

    http://www.hp.com.pl/doc/2730

  • 7. Data: 2004-04-16 19:25:15
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    d...@p...onet.pl <d...@p...onet.pl> wrote:

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,3526
    >
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,3916
    >
    > http://www.hp.com.pl/doc/2730

    OK, dzięki - poczytałem. Ciekawe czy to wszystko będzie bardziej
    online`owe w stosunku do tego co jest teraz ?

    Jacek

    --
    Podejrzany zrobił dużą i małą potrzebę wewnątrz spodni
    celem uniknięcia odpowiedzialności.

  • 8. Data: 2004-04-17 14:30:22
    Od: d...@p...onet.pl

    > OK, dzięki - poczytałem. Ciekawe czy to wszystko będzie bardziej
    > online`owe w stosunku do tego co jest teraz ?

    Na pewno, bo te systemy działają w systemie on-line i po je
    m.in. wdrażają.

    pozdr.