  • 1. Data: 2004-04-13 20:32:57
    Temat: darmowy mBank ? :)
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    właśnie podsumowałem sobie wydatki na opłaty, prowizje i odsetki od kredytu
    w mBanku
    no i wyszło, że od początku roku mBank zarobił na mnie już 216 zł :))

    oczywiście jestem na tyle świadomym użytkownikiem, że wiem, że w innych
    bankach zapłaciłbym za to wszystko ok. 3 razy więcej i straciłbym duuuużo
    czasu :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2004-04-13 20:45:01
    Temat: Re: darmowy mBank ? :)
    Od: "Kamil Mouse" <m...@i...net.>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > oczywiście jestem na tyle świadomym użytkownikiem, że wiem, że w innych
    > bankach zapłaciłbym za to wszystko ok. 3 razy więcej i straciłbym duuuużo

    zarobił na Tobie żeby wypłacić mi 167, 89 PLN , już w szkole uczyli że
    równowaga musi być w przyrodzie ;~)

    ~~~~~~~~~~
    k@mil

  • 3. Data: 2004-04-13 21:02:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Apr 2004 22:32:57 +0200, w <c5hipg$1eh$1@mamut1.aster.pl>, "plusz"

> [...]
    >
    > oczywiście jestem na tyle świadomym użytkownikiem, że wiem, że w innych
    > bankach zapłaciłbym za to wszystko ok. 3 razy więcej i straciłbym duuuużo

    mBank zarobił na mnie dużo mniej, ale również jestem świadomym użytkownikiem i
    wiem, że w innym banku zapłaciłbym za to nieskończoność razy mniej :)

  • 4. Data: 2004-04-13 21:08:02
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    plusz wrote:
    > właśnie podsumowałem sobie wydatki na opłaty, prowizje i odsetki od
    kredytu
    > w mBanku
    > no i wyszło, że od początku roku mBank zarobił na mnie już 216 zł :))

    Jak to sie robi?

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 5. Data: 2004-04-13 23:05:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Snoopy napisał:
> [...]

    Nie plusz zarobił a bank na nim. Po prostu płaci bankowi prowizje za
    korzystanie z określonych usług. Ty też tak możesz. W każdym banku ;-)

    Pozdrawiam,

    K.

  • 6. Data: 2004-04-13 23:22:06
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>

    > Nie plusz zarobił a bank na nim. Po prostu płaci bankowi prowizje za
    > korzystanie z określonych usług. Ty też tak możesz. W każdym banku ;-)
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > K.

    chyba chodzilo mu czy jest taka opcja w mbanku lub jakim programem mozna to
    robic.
    co do tego czy jest taka opcja to sie nie wypowiem bo nie znalazlem jej poza
    kartka i spisywaniem :)
    jesli chodzi o program to na rynku aktualnei jest juz chyba pare programow
    do obslugi E kont, najlepiej je wygooglac bo ja sam osobiscie jakos sie do
    nich nie przekonalem i za duzo nie wiem :)

  • 7. Data: 2004-04-13 23:31:02
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2004 01:22:06 +0200, Bart moore
    <b...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > do
    > nich nie przekonalem i za duzo nie wiem :)

    Nooo, stary, albo ja jestem po piwie, albo Ty, i to ostro ;)))

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....