  • 1. Data: 2004-04-14 07:45:11
    Temat: [Raiffeisen] Podgląd KK w necie
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Od niedawna mam sobie KK Rajfiego. Rajfi od niedawna ma serwis
    internetowy (transakcyjny, dla czepialskich)
    W tym serwisie mozna podglądać KK. Co prawda podgląd trochę kulawy bo:
    a) nie ma blokad (jak w mBanku) ani nawet ich sumy (jak w BZWBK)
    b) transakcje spływają z opóźnieniem (to się akurat da zrozumieć)

    natomiast mnie zmartwiło coś innego
    gdy minął pierwszy okres rozliczeniaowy (jak wspomniałem kartę mamm od
    niedawna) to w opisie karty była ładna pozycje
    Data spłaty: 29-03-2004
    calkowita spłata: ....

    Teraz jakiś tydzień temu minął drugi okres rozliczeniowy, zdążyłem już
    wyciąg dostać a w internecie nic - cały czas stare dane. Do wyświetlania
    stale biorą pierwszy okres zamiast ostatniego ? Czy ja mam pecha czy
    inni też tak mają?
    KJ

  • 2. Data: 2004-04-14 09:29:13
    Temat: Re: [Raiffeisen] Podgląd KK w necie
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    [...]

> [...]
    > wyciąg dostać a w internecie nic - cały czas stare dane. Do wyświetlania
    > stale biorą pierwszy okres zamiast ostatniego ? Czy ja mam pecha czy
    Hy,hy teraz zalogowałem sie i wszystko tak jak powinno być. Ciekawe czy
    czy czytają pbb czy też tak dlugo trwa aktualizacja :-)
    KJ