    From: "Sław" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ważność, a wydanie VC
    Date: Fri, 8 Mar 2002 20:05:02 +0100

    Witam!
    Otrzymałem w dniu 28.02 z oddziału Lukas telefon, że mogę zgłosić się do
    nich po
    odbiór VC. Uradowany, że "przeszedłem" pozytywnie przez procedurę wydawania
    kart udałem się do placówki.
    Na miejscu przedłożyłem do wglądu dowód osobisty, ale na czas mojego pobytu
    w oddziale system komputerowy odmówił posłuszeństwa i wyszedłem z kwitkiem.
    Następnego dnia, czyli już w dniu 01.03 ponownie jak wcześniej nie wydano mi
    karty, aż w dniu 02.03 stałem się pełną "gębą" posiadaczem karty VC.
    Ale, że lubię dla zasady porządek chciałbym się zapytać Grupowiczów jak
    sądzicie czy mam rację twierdząc, że wydając mi kartę w marcu otrzymuje
    kartę ważną od lutego - czym jestem już na dzień dobry stratny jeden miesiąc
    w jej użytkowaniu.
    Czy to jest w porządku?

    --
    Pozdrowienia