  • 1. Data: 2002-04-12 15:13:19
    Temat: WYPOWIEDZ SIE O BANKACH INTERNETOWYCH I WIRTUALNYCH
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Zapraszam do wypowiedzenia swoich opinii na temat dzialalnosci bankow w
    internecie na stronie http://www.error.pl/kasia
    Po zamknieciu ankiety (do pracy magisterskiej) z checia przesle jej wyniki
    zainteresowanym osobom.
    Bede wdzieczna za kazdy glos.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-04-12 16:13:54
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    Mam parę wątpliwości:

    > 2. Jak długo posiadasz rachunek bankowy w ogóle?
    > 3. Od którego roku posiadasz rachunek, z którego korzystasz przez
    internet?

    To jest ciągle ten sam bank i ten sam rachunek, ale dostęp przez
    internet uzyskałem po trzech latach (wcześniej nie było w ofercie).
    Co mam odpowiedzieć ??

    4. Ile razy zmieniałeś swój bank w ogóle?
    Nie ma odpowiedzi "Nie zmieniałem w ogóle".
    Czyżby to było takie dziwne ?? :-)

    Czy na pytania 10, 11,25,16 mogę dać tylko jedną odpowiedź ?
    Bo jeśli tak, to należałoby zastosować inne kontrolki.

    Nie żebym się czepiał, chcę tylko rzetelnie i zgodnie z prawdą
    wypełnić ankietę :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 3. Data: 2002-04-12 17:14:07
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszam do wypowiedzenia swoich opinii na temat dzialalnosci bankow w
    > internecie na stronie http://www.error.pl/kasia

    odpowiedziałem, ale nie podobają mi się pytania
    Co ta ankieta ma pokazać ?

    Że bank zmienia się "jak skarpetki" ?
    Że ma się tylko jeden bank ??? Nie każdy ma tylko jeden pałac, dom,
    samochód, kobietę.....
    Że tylko wirtualne ??? Dla wielu to dodatek do marmurów, z których nie
    zrezygnują.