  • 1. Data: 2002-01-21 20:08:23
    Temat: WV - > Stolica - PEKAO ?
    Od: "darecheq" <a...@t...net (replying remove "antyspam_" from the mail address)>

    Chciałbym sie z Wami podzielic pewną historią, w którą zamieszany jestem ja,
    WVdirect, firma kurierska "Stolica" i PEKAO SA....

    Kilka dni temu załozyłem konto firmowe w "WVdirect". W sobote rano przyszedł
    kurier ze "Stolicy", żeby odebrac papiery.
    w sobotę popołudniu zadzwonił telefon - głos przedstawił sie jako
    przedstawiciel "PEKAO SA" i zaproponował mi otwarcie konta formowego w tymże
    banku....
    na pytanie skąd ma mój numer odpowiedział, że z jakiegoś centrum
    telemarketingowego.... (sic).

    Problem w tym, że moja firma dopiero powstaje, o jej istnieniu i o tym, że
    powstaje i o zakładaniu konta bankowego wiem ja, moja żona, WVdirect (bo tam
    konto zakładałem) i Stolica (bo odbierali papiery do tegoż konta.....).

    od tego goscia z "pekao" doatałem maila z ofertą tegoż banku.... i tu
    ciekawostka - w nazie wyświetlanej było "pekao", mail został wysłany z
    adresu *@pro.onet.pl czyli komercyjnego adresu onetowskiego, i teraz jeszcze
    jedna ciekawostka - w źródle znalazłem informację, że nadawca korzystał z
    połączenia modemowego (tepsa krakowska).

    Czy pekao robi jakąś akcję wciągania klientów przez przypadkowe osoby? czy
    może pracownicy banku mają z tego jakis profit?
    Czy nie sądzicie, że w stolicy jest ktoś, kto dorabia sobie na boku?
    nikogo nie oskarżam, ale

    macie jakis pomysł?

    Pozdrawiam
    d.

  • 2. Data: 2002-01-21 21:07:29
    Temat: Re: WV - > Stolica - PEKAO ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Kurier ze Stolicy wiedzac, ze zakladasz konto firmowe - bo zazwyczaj takie
    sie zkalada w VW (a nie WV ;) dal cynk jakiemus znajomkowi - agentowi Pekao
    SA - ktory zarabia kase za kazdego klienta. Moim zdaniem powinienes
    zawiadomic Stolice i VW - zeby wiedzieli, ze maja nieuczciwa konkrencje...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-21 22:40:29
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Czy pekao robi jakąś akcję wciągania klientów przez przypadkowe osoby? czy
    > może pracownicy banku mają z tego jakis profit?

    Gdyby nie mieli z tego wymiernych profitów, to myślisz że ktoś zawracał by
    sobie
    głowę Twoją dopiero co startującą firmą ;-P
    Zresztą, jak mówi stare przesłowie: "Jak nie wiadomo o co chodzi..."

    pzdr
    marcin

    PS. Żubrzyk zas firmówkę płaci chyba 200 plenów (a może to za VIPa... ?!?)

  • 4. Data: 2002-01-21 22:51:15
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

> [...]
    > SA - ktory zarabia kase za kazdego klienta. Moim zdaniem powinienes
    > zawiadomic Stolice i VW - zeby wiedzieli, ze maja nieuczciwa konkrencje...

    Nie wykluczałbym też instytucji państwowych. Moja mama dostawała spam
    (snail-mailowy) na adres ujawniony niewątpliwie przez urząd skarbowy
    (literówka w adresie, który podała w US i która pojawiała się w adresie
    na przesyłkach).

    --
    Konrad J. Brywczyński

    "Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
    Ł. Jakubowski