  • 1. Data: 2002-01-21 19:25:48
    Temat: PEKAO SA - niekompetncja czy oszustwo ?
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    witam
    jak wiadomo do eurokonta w tym 'wspanialmy banku' mozna dostac overdraft
    300 pln .

    moj znajmomy postanowil zalorzyc tam konto z powowdu tej mozliwosci

    zanim udal sie do odzialu zalorzyc konot w infolini podano mu informacje
    ze jesli przyniesie zasiwtadczenie do zarobkach lub umowe o porace dosatnie
    ten overdraft od reki.
    jest to oczywiscie nie prawada o czym dowiedzial sie oczywiscie juz po
    zalorzeniu konta
    podczas rozmowy z Pania z okienka dowiezial sie ze overdraft jest standardowo
    dostepny do aurokonta plus co tez jest nie prawda bo trzeba o niego wystapic

    wiec wystapil , dokonal wplaty i wpypalty 500 pln co jest warunkiem
    koniecznym do uzyskania overdraftu(i o czym infolinia nawet nie wspomniala)
    jak sie pozniej okazalo jest to warunek nie wystarczajacy , bank rzada
    dodtakowo zaswiadczenia o zarobkach
    na pytanie czy jak to doniesie otworza mu overdraft jednoznacznej odpowiedzi
    nie dostal.

    reasumujac czy ktos w tym banku jest kompetenty do udzielania informacji
    bardziej skomplikowanych niz "gdzie jest toaleta" ?

    czy wszystkie rozmowy z pracownikami banku trzeba nagrywac? moze stworzyc
    gdzies na sieci strone z najglupszymi i najbardziej niekompetentnymi
    odpowiedziami pracownikow bankow (nie wiem jak to prawnie wyglada)

    radze trzymac sie z daleka od tego banku, mimo ze mam w nim konto (tylko
    ze wzgledu na oplacony debet na koncie)

    DA_none

  • 2. Data: 2002-01-21 19:36:05
    Temat: Re: PEKAO SA - niekompetncja czy oszustwo ?
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "DA_none" <d...@e...webmedia.pl> napisał w wiadomości

    > podczas rozmowy z Pania z okienka dowiezial sie ze overdraft jest
    standardowo
    > dostepny do aurokonta plus co tez jest nie prawda bo trzeba o niego
    wystapic

    imho na EurokoncieWWW jest "standardowo" ;)

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 3. Data: 2002-01-22 15:02:22
    Od: Robert Kois <k...@v...hell.pl>

    :
[...]

    Nie wiem jak teraz ale jakieś 3 lata temu overdraft dawali wszystkim
    (zresztą dość bandycko oprocentowany :)) nawet studentom. Uaktywniał się
    po wpłacie pierwszych 500zł na konto. I w zasadzie nie było możliwości
    rezygnacji z niego. W sumie zajrzałem na stronę Pekao i nadal jest, nie ma
    tylko dla Eurokonto Junior i OK.

    Eurokonto Standard
    "Dopuszczalne zadłużenie - overdraft
    Bank dopuszcza możliwość przekroczenia salda rachunku, jeśli zadeklarowane
    i faktyczne wpływy miesięczne na Eurokonto są w kwocie nie niższej niż 500
    zł.
    Okres spłaty overdraftu wynosi 30 dni licząc od dnia dokonania pierwszej
    transakcji w ramach overdraftu. Wysokość overdraftu: 300 zł"

    Przy Eurokoncie Plus nie ma limitu kwoty overdraftu, nie wiem czy to
    pomyłka czy tak ma być, w sumie jak ktoś ma E+ to pewnie i tak ma
    "Pożyczke w Eurokoncie" i z overdraftu nie korzysta.

    HMS Kojer NMNOH
    --
    Ty naprawdę myślisz, że w rozmnażaniu chodzi o dzieci??? (c)gacek

  • 4. Data: 2002-01-22 16:07:15
    Od: "Filo" <f...@t...pl>

    > Nie wiem jak teraz ale jakieś 3 lata temu overdraft dawali wszystkim
    > (zresztą dość bandycko oprocentowany :)) nawet studentom. Uaktywniał się

    Jakieś trzy lata temu to był inny bank - mocno wyprzedzający ofertą
    konkurencję. Przy stałych dochodach "na dzień dobry" dostawało się
    overdraft, po kilku miesiącach wysoki debet (pożyczkę z konta) a po pół
    roku bardzo wysoki debet. Teraz zeszli na dno, mój brat, który ma u nich
    konto od 1,5 roku i stałe nie najniższe dochody z renomowanej firmy może
    liczyć na jedną wypłatę debetu ! KABARET !
    Po 3 miesiącach rozważą czy przydzielić więcej np. 2 wypłaty.
    Ale nie rozważą bo podobnie jak już wielu innych zostanie byłym klientem
    PEKAO SA.

    Z pzdr, Filo.

  • 5. Data: 2002-01-22 19:06:47
    Od: k...@i...pl

> [...]
    > po wpłacie pierwszych 500zł na konto. I w zasadzie nie było możliwości
    > rezygnacji z niego. W sumie zajrzałem na stronę Pekao i nadal jest, nie ma

    Kilka tygodni temu zrezygnowałem z tej usługi z czego wynika, że taka możliwość
    istnieje a przynajmniej panienka z okienka przyjęła takie zlecenie.
    mk

  • 6. Data: 2002-01-24 12:29:13
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl>

    > radze trzymac sie z daleka od tego banku, mimo ze mam w nim konto (tylko
    > ze wzgledu na oplacony debet na koncie)

    No to zmykaj stamtad. Z zaswiadczeniem Lukas da Ci taka sama pozyczke, a
    zaoszczedzisz kupe czasu i pieniedzy

  • 7. Data: 2002-01-24 12:30:39
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl>

    > Ale nie rozważą bo podobnie jak już wielu innych zostanie byłym klientem
    > PEKAO SA.

    NO wlasnie i tu jest problem, bo tak jest chyba 3,5 mln kont i ten cholerny
    gniot nie ma po co wyciagac wnioskow z tego ze odchodza klienci..... w
    statystyce to tylko miejsca po przecinku :-((

  • 8. Data: 2002-01-25 21:45:42
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

> [...]
    > gniot nie ma po co wyciagac wnioskow z tego ze odchodza klienci..... w
    > statystyce to tylko miejsca po przecinku :-((

    Niektorzy nie odchodza, bo nie maja dokad.
    Jaki bank realizuje zlecenia stale przynajmniej tak dobrze jak Pekao
    S.A.?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...com
    (lezy od paru tygodni:(((

  • 9. Data: 2002-01-26 08:00:17
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a2tlfm$sve$1@news.tpi.pl>, Maciej Loret wrote:
> [...]
    >
    > Niektorzy nie odchodza, bo nie maja dokad.
    > Jaki bank realizuje zlecenia stale przynajmniej tak dobrze jak Pekao

    Pekao SA ma duzo wad, biurokracje, ale rowniez i zalety. Bardzo
    wygodny jest natomiast zwlaszcza jako bank dodatkowy (EurokontoWWW) z
    e-bankami (mban, inteligo)! Wkurzam sie jakslysze ze ta i druga ososba
    odchodzi bo :
    - Pani cos nie tak odpowiedziala, kolejka itd., za duzo papierow do
    wypelnienia itd itd
    Byc moze ma male oprocentowanie (to nie jest konto lokacyjne) i oplate
    (porownywalna z innymi bankami z marmurze), jednak nie zaprzeczycie chyba ze:

    - ma najwiecej bankomatow, oraz placowek w Polsce (to jest wazne!)
    - Mozliwy jest okreslony debet (czego nie ma w writualnych bankach jescze)
    - pozyczka
    - karty wypukle
    - dodatkowe uslugi

  • 10. Data: 2002-01-26 10:54:47
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Sat, 26 Jan 2002 08:00:17 +0000 (UTC), Maciej napisał(a):

    >Pekao SA ma duzo wad, biurokracje, ale rowniez i zalety. Bardzo
    >wygodny jest natomiast zwlaszcza jako bank dodatkowy (EurokontoWWW) z
    >e-bankami (mban, inteligo)! Wkurzam sie jakslysze ze ta i druga ososba

    Mam konta miedzy innymi w Pekao SA i w PKO BP SA. I z dwojga zlego uwazam,
    ze PKO BP jest lepszy!

    >Byc moze ma male oprocentowanie (to nie jest konto lokacyjne) i oplate
    >(porownywalna z innymi bankami z marmurze), jednak nie zaprzeczycie chyba ze:
    >
    >- ma najwiecej bankomatow, oraz placowek w Polsce (to jest wazne!)

    Nie znam konkretnych liczb, ale jednak PKO BP ma chyba wiecej placowek i
    bankomatow. W mojej okolicy sa az trzy bankomaty PKO BP i dwa oddzialy oraz
    filia, a Pekao SA jest znacznie dalej...

    >- Mozliwy jest okreslony debet (czego nie ma w writualnych bankach jescze)

    Tutaj oferta obu bankow jest porownywalna.

    >- pozyczka

    J.w. Dodam, ze moim zdaniem w PKO BP latwiej uzyskac kredyt, ale to moze
    zalezec od oddzialu.

    >- karty wypukle

    A ktory bank ich _nie_ma_?

    >- dodatkowe uslugi

    Z dodatkowych uslug, dobre jest e-mailowe przesylanie wyciagow do zwyklego
    konta w PKO BP, Pekao tego nie ma.
    Zlecenia stale w PKO BP sa za darmo, w Pekao jednak trzeba za nie zaplacic.

    No i to, czego zaden bank nie przebije: offline'owa VISA elektron w
    bankomatach! W przypadku naglej potrzeby wyplacenia gotowki ide do
    bankomatu, wyplacam, a po powrocie do domu spokojnie przelewam srodki na
    rachunek na pokrycie wyplaty :-)

    Z marmurkow PKO BP rulez :-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/