    From: "darecheq" <a...@t...net (replying remove "antyspam_" from
    the mail address)>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: WV - > Stolica - PEKAO ?
    Date: Mon, 21 Jan 2002 21:08:23 +0100
    Sender: [darecheq mail.onet.pl]@chello062179036207.chello.pl

    Chciałbym sie z Wami podzielic pewną historią, w którą zamieszany jestem ja,
    WVdirect, firma kurierska "Stolica" i PEKAO SA....

    Kilka dni temu załozyłem konto firmowe w "WVdirect". W sobote rano przyszedł
    kurier ze "Stolicy", żeby odebrac papiery.
    w sobotę popołudniu zadzwonił telefon - głos przedstawił sie jako
    przedstawiciel "PEKAO SA" i zaproponował mi otwarcie konta formowego w tymże
    banku....
    na pytanie skąd ma mój numer odpowiedział, że z jakiegoś centrum
    telemarketingowego.... (sic).

    Problem w tym, że moja firma dopiero powstaje, o jej istnieniu i o tym, że
    powstaje i o zakładaniu konta bankowego wiem ja, moja żona, WVdirect (bo tam
    konto zakładałem) i Stolica (bo odbierali papiery do tegoż konta.....).

    od tego goscia z "pekao" doatałem maila z ofertą tegoż banku.... i tu
    ciekawostka - w nazie wyświetlanej było "pekao", mail został wysłany z
    adresu *@pro.onet.pl czyli komercyjnego adresu onetowskiego, i teraz jeszcze
    jedna ciekawostka - w źródle znalazłem informację, że nadawca korzystał z
    połączenia modemowego (tepsa krakowska).

    Czy pekao robi jakąś akcję wciągania klientów przez przypadkowe osoby? czy
    może pracownicy banku mają z tego jakis profit?
    Czy nie sądzicie, że w stolicy jest ktoś, kto dorabia sobie na boku?
    nikogo nie oskarżam, ale

    macie jakis pomysł?

    Pozdrawiam
    d.