  • 1. Data: 2002-01-21 20:16:51
    Temat: Rachunek w USD
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Prowadze firmę(małą).Otworzyłam sobie rachunek bieżący w USD.Dolary kupiłam w
    kantorze(kurs).Chciałam wpłacić i no właśnie...Pytali o to z jakiego
    tytułu ,wspominali cos o prawie dewizowym, Boże.......nie mialam pojęcia że
    kilkaset dolarów spowoduje tyle zamieszania.
    Czy naprawde bank musi wiedzieć skad mam dolary?
    Aleks

  • 2. Data: 2002-01-21 21:17:17
    Temat: Re: Rachunek w USD
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    że
    > kilkaset dolarów spowoduje tyle zamieszania.
    > Czy naprawde bank musi wiedzieć skad mam dolary?

    Hmm, zalezy ile tych dolarow jest. I po co malej firmie rachunek w walucie?
    Jak potrzebujesz cos zaplacic za granice, to bank Ci sprzedaje tyle ile
    potrzeba po aktualnym kursie...
    Cos mi sie wydaje ze to BPH byl, bo oni maja jakas wyjatkowe alergie na
    operacje w walutach

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-01-22 23:56:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > kilkaset dolarów spowoduje tyle zamieszania.
    > Czy naprawde bank musi wiedzieć skad mam dolary?

    Dziwne.

    Dlaczego kupowales dolary w kantorze? Przeciez tak jest drozej, nawet
    przy stalych (nienegocjowanych) kursach. No i komfort tez jakby gorszy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator