  • 1. Data: 2002-01-21 17:29:27
    Temat: Forex - organizujemy szkolenia indywidualne.
    Od: <m...@p...onet.pl>

    DeltaPlus Forex
    Forex Online - handel na największym światowym rynku walutowym
    dla dużych inwestorów i klientów indywidualnych z dostępem
    przez 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu.
    www.deltaplusforex.com

    Szanowni Państwo,

    W związku z dużym zainteresowaniem inwestorów rynkiem wymiany walutowej Forex
    organizujemy szkolenia indywidualne dla klientów z Polski.

    Program szkolenia będzie obejmował podstawowe zagadnienia z rynku forex
    i analizę techniczną.
    Cena szkolenia: 3.000 PLN

    Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z nasza firmą na e-mail:
    f...@h...com lub numer telefonu: ( 0 prefix ) 22 6788643, 0 600411567.

    Z życzeniami owocnej współpracy,

    Delta Plus Sp. z o.o.

  • 2. Data: 2002-01-22 09:31:47
    Temat: Re: Forex - organizujemy szkolenia indywidualne.
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z nasza firmą na e-mail:
    > f...@h...com lub numer telefonu: ( 0 prefix ) 22 6788643, 0
    600411567.

    O, zmienili oficjalny adres e-mailowy z darmowego na Onecie na darmowy na
    Hotmailu. ;-)

    Rafał

  • 3. Data: 2002-01-22 10:27:30
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> wrote in message
    > O, zmienili oficjalny adres e-mailowy z darmowego na Onecie na darmowy
    na
    > Hotmailu. ;-)

    Taa :) wszystko grubymi nićmi szyte, na sąsiedniej liście nabijają się z
    nich w inny sposób :)
    Kamil
    c...@h...pl